کد خبر : 71272

این آقا دقیقه ای 4 هزار دلار از پرسپولیسی

این آقا دقیقه ای 4 هزار دلار از پرسپولیسی

آنتونی استوکس برای هر دقیقه بازی در پرسپولیس چقدر دریافت خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی،در حالی که باشگاه پرسپولیس به تازگی موفق به تسویه حساب با گابریل کالدرون شده حالا باید سراغ پرونده آنتونی استوکس برود. بازیکنی  که بعد از تنها چند مسابقه پرسپولیس را ترک کرد و حتی در تمرین‌های این تیم حاضر نشد، حالا به دنبال گرفتن 80 هزار دلار دیگر از پرسپولیس است.

استوکس ابتدا در دوبی با پرسپولیس قرارداد بست و همان اول کار 150 هزار دلار از این باشگاه دریافت کرد و حالا که بحث درخواست 80 هزار دلاری او مطرح شده، این مهاجم جنجالی، 230 هزار دلار هزینه روی دست باشگاه پرسپولیس گذاشته است.

اما نکته جالب تعداد دقایقی است که این بازیکن برای قرمزها به میدان رفته است. طبق اطلاعات روزنامه گل، مجموع دقایق بازی استوکس برای پرسپولیس 60 دقیقه بوده و برای این 60 دقیقه، او 230 هزار دلار از پرسپولیس دریافت می کند.

با توجه مبلغ دریافتی او از پرسپولیس(150 هزار دلار) و محکومیت 80هزار دلاری این باشگاه در ادامه اگر همان 60 دقیقه را برای حضور او در ترکیب پرسپولیس در نظر بگیریم این مهاجم ایرلندی به ازای هر دقیقه بازی در پرسپولیس، حدود 4 هزار دلار( به عبارت دقیق، 3.83 هزار دلار) دریافتی خواهد داشت.

اغراق نیست اگر بگوییم کارایی مهاجم پرحاشیه ایرلندی برای پرسپولیس، حتی به اندازه یک دلار از این 230 هزار دلار هم نبوده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها