کد خبر : 71250

گزینه جدید پرسپولیس برای جایگزینی رادوشویچ

گزینه جدید پرسپولیس برای جایگزینی رادوشویچ

پرسپولیس به احتمال قوی در تعطیلات زمستانی دروازه بان جدید بخدمت خواهد گرفت.

به گزارش خبرورزشی، جدا از ترک اردوی تیم پرسپولیس توسط رادو باید گفت حامد لک در برخی از بازی ها عملکر متزلزلی داشته؛ شاید به این خاطر که شک ندارد با هر شکل دروازه بانی مرد شماره یک تیم است. به همین دلیل باشگاه به دنبال جذب یک دروازه بان جدید در تعطیلات زمستانی است. 

صحبت از حضور رشید مظاهری در اردوی سرخ ها است اما یحیی گل محمدی این خبر را تایید نکرد و گفت: « این صحبت‌ها گمانه زنی است و هر کسی  بر اساس تصورات خودش اسمی می‌برد و همه روی آن زوم می‌کنند. ما 6 هفته تا پایان نیم فصل در پیش داریم و تمرکزمان صد در صد روی بازی ها است. اصلا به فکر نقل و انتقالات و این مسائل نیستیم، فرصت هست در نیم فصل در مورد این مسائل صحبت کنیم.»

در اینباره یک خبر جدید به دست ما رسیده است؛ شاید علیرضا حقیقی در لیست خرید پرسپولیس قرار بگیرد. دروازه بانی که حضور در این تیم را در کارنامه دارد. پیش از این هم صحبت از حضورش در تیم پرسپولیس بود اما کادر فنی تیم نسبت به بخدمت گیری او علاقه ای نشان نداد اما به نظر می رسد شرایط کمی تغییر کرده است چرا که این دروازه بان فصل جاری در چارچوب دروازه نساجی نمایش خوبی داشت و نشان می دهد هنوز تمام نشده است و از همه مهمتر در گل گهر هم نشان داد در صورت نیمکت نشینی این موضوع را تحمل خواهد کرد. 

علیرضا حقیقی برای برتن کردن پیراهن پرسپولیس باید از نساجی رضایتنامه بگیرد به این خاطر که او با تیم مازنی دو ساله قرارداد بسته است. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها