کد خبر : 71247

آقای برادرت این بلا را سرم آورد

آقای برادرت این بلا را سرم آورد

مسئول تدارکات سابق استقلال گفت: کجایید کاپیتان‌های بزرگ استقلال؟ کجایید جواد زرینچه‌ها، محمود فکری‌ها که ببینید چطور با آبروی من پیرمرد بازی می‌کنند.

به گزارش خبرورزشی، چهاردهم فروردین ماه سال جاری بود که فرهاد مجیدی خواستار خروج مسئول تدارکات استقلال از این تیم شد و این در حالی بود که در همه سالهای پیش از آن طی بیش از دو دهه فعالیت این تیم در لیگ آزادگان و برتر مددجباری مسئول تدارکات این تیم بود. مدد جباری در گفت و گو با خبر ورزشی، در فاصله ۸ ماه دوری از تیم استقلال و در آستانه روز تولدش از وضعیت این روزهای خود و خانواده اش حرف زد:

روزهای دوری از استقلال چطور سپری می‌شود؟

حتی یک ساعت دوری از تیم استقلال هم برایم سخت است. ۲۵ سال شب و روز کنار این تیم بودم. بچه‌هایم در این دوران به دنیا آمدند و در همین ایام خداوند به من نوه داد ولی امروز استقلال هست و من کنارش نیستم.

سرانجام متوجه دلیل کنار گذاشته شدن تان شدید یا نه؟

نمی‌دانم فرزاد مجیدی چه حرفی درباره‌ام به فرهاد گفت که سرمربی تیم من را کنار گذاشت. ای کاش لااقل از من هم سئوال می‌کردند که ببینم به چه جرمی این تصمیم را درباره من گرفتند. یک روز فرهاد مجیدی به من گفت دیگر به تمرین نیا! بعد مرا از باشگاه به من گفتند کارمند باشگاهی ولی من دوست دارم کنار تیم باشم. فرهاد با من بد تا کرد.

تولدتان اول دی است؟

بله! متولد ۱۳۳۹ هستم و امسال شمع ۶۱سالگی‌ام را فوت می‌کنم. یک نوه پسری دارم از پسرم به نام کیان و یک نوه دختری هم دارم از دخترم به نام سلین. فردا که این بچه‌ها بزرگ شوند اگر از من بپرسند بابابزرگ چرا از استقلال کنار گذاشته شدی چه جوابی دارم که به اینها بدهم؟

کدامیک از اعضای تیم یا مسئولان باشگاه در این مدت با شما در ارتباط هستند؟

طوری فراموش شده‌ام انگار نه انگار که تا همین چندماه پیش کل کارهای بچه‌ها با من بود. کجایید منصورخان پورحیدری و ناصرخان حجازی؟ نه تماسی نه حال و احوالی! هیچ کس نمی‌داند مددجباری زنده است یا مرده؟

کاپیتان‌های تیم هم تماس نگرفتند؟

آن جواد زرینچه و محمود فکری بودند که از این کارها می‌کردند. نسل جدید بویی از معرفت نبرده اند. یادش بخیر سیروس قایقران خدابیامرز که همیشه اول دی به من زنگ می‌زد. الان دیگر نه مرگت مبارک می‌گویند نه تولدت مبارک. فقط یک سئوال دارم.

از چه کسی؟

از فرهاد مجیدی که من خودم در دورانی که بازی می‌کرد همه کار برایش می‌کردم و خیلی دوستش داشتم. دوست دارم بگوید من با او چکار کردم؟ هر چه بود برادرت با من کرد. خدا را خوش نمی‌آید. با این همه باز هم من بهترین اتفاقات را برای استقلال آرزو می‌کنم و معتقدم فرهاد یا هر مربی دیگری بالای سر این تیم باشد این پرچم استقلال است که باید بالاتر از همه باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها