کد خبر : 71221

بدشانسی خرید جدید پرسپولیس همزمان با باز شدن پنجره نقل و انتقالات

بدشانسی خرید جدید پرسپولیس همزمان با باز شدن پنجره نقل و انتقالات

پرسپولیس و هوادارانش منتظر بودند تا با باز شدن پنجره از خریدهای تاجیکستانی‌شان رونمایی شود. بازیکنانی که 17 آبان یعنی حدود شش هفته قبل وارد تهران شدند و با بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی تبدیل به توریست‌هایی شدند که فقط در تمرینات و بازی‌های دوستانه شرکت می‌کردند و کم‌کم از فرم مسابقه و شرایط فنی و بدنی خوبی که داشتند دور شدند.

به گزارش ایران ورزشی، دیروز اما ساعاتی قبل از اینکه خبر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی و پایان محرومیت باشگاه پرسپولیس رسماً اعلام شود خبر آمد وحدت هنانوف یکی از این دو خرید تاجیکستانی مصدوم شده و احتمالاً یک ماه دور از تمرین و مسابقه خواهد بود. هنانوف مدافع استاپر سمت راست سابق استقلال تاجیکستان شرایط فنی بسیار خوبی داشت و در بازی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در دوشنبه نیز مقابل پرسپولیس عالی بازی کرد اما حالا با بدشانسی بزرگ حدود یک ماه دیگر هم باید منتظر بماند تا اولین بازی‌اش با پیراهن پرسپولیس را انجام دهد.

دیروز حقیقت پزشک پرسپولیس درباره این مصدومیت توضیح داد: «در جریان تمرین روز گذشته (یکشنبه) هنانوف در یکی از صحنه‌های تمرین، از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد. در این مصدومیت، پوست مچ پای این بازیکن دچار پارگی شد که دیروز (یکشنبه) بلافاصله برای درمان اولیه عازم بیمارستان شد و امروز (دوشنبه) جراحی لازم روی پای او انجام خواهد شد. ان‌شاءالله از دو، سه هفته دیگر می‌تواند با انجام مراقبت‌های لازم و تمرینات ویژه، دوباره به تمرینات گروهی و تیمی بازگردد.»

با توجه به این اتفاق هنانوف اگر سه هفته بعد برگردد حداقل یک هفته باید اختصاصی تمرین کند تا به تمرین گروهی بیاید و در حالت خوشبینانه شاید حدود 5 هفته دیگر شرایط بازی پیدا کند.

در عین حال حداقل اینکه قرارداد هنانوف و منوچهر صفروف که به عنوان وینگ بک یا مدافع راست می‌تواند بازی کند بالاخره ثبت خواهد شد و صفروف بعد از دریافت آی‌تی‌سی و کارت بازی می‌تواند از دیدار با ذوب‌آهن تیمش را همراهی کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها