کد خبر : 71209

باشگاه استقلال جواب پرسپولیس را داد

باشگاه استقلال جواب پرسپولیس را داد

محمد نوری‌فر معاون ارتباطات و مدیررسانه‌ای استقلال پاسخ صحبت‌های روز گذشته مدیررسانه‌ای پرسپولیس را داد.

به گزارش خبرورزشی، طی ماه‌های اخیر مجادلات لفظی میان مدیران رسانه‌ای دو تیم بزرگ پایتخت شکل گرفته است. پس از اینکه کمیته انضباطی رأی پرونده شکایت سه تیم استقلال، پیکان و سپاهان از باشگاه گل گهر مبنی بر غیرمجاز بودن اریک بوکوم بانیاما را صادر و سه دیدار سیرجانی‌ها را با نتیجه ۳ بر صفر به سودی سه تیم شاکی اعلام کرد، این رأی با واکنش‌هایی از سوی باشگاه پرسپولیس مواجه شد.

مجید صدری مدیرعامل و حمید مطهری مربی پرسپولیس طی روزهای گذشته خواستار تغییر این رأی شده بودند و حتی صدری درباره این حکم به دیدار عزیزی خادم رئیس فدراسیون نیز رفت که این مسائل با واکنش محمد نوریفر معاون ارتباطات و مدیررسانه‌ای استقلال در نشست خبری دو روز پیش و قبل از دیدار با نود ارومیه همراه شد و وی پای مهدی طارمی و موضوع قرارداد وی پس از جدایی از ریزه اسپور را به میان کشید. این اتفاق همانطور که انتظار می‌رفت، با واکنش سرخپوشان نیز همراه شد.

روز گذشته علیرضا اشرف مدیررسانه‌ای پرسپولیس در کنفرانس خبری قبل از دیدار با ویستا توربین با اشاره به شکایت این باشگاه از مدیررسانه‌ای استقلال گفت: نوری‌فر به چه حقی درباره مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کند؟ وی به چه حقی قهرمانی‌های پرسپولیس  را زیر سؤال برد. کیست که نداند باشگاهتان در طول تاریخ بیشترین نفع را از آرای کمیته انضباطی و فدراسیون برده است. دوره‌ای که امثال وی و حتی چند پیشکسوت‌شان خیلی راحت در مورد قهرمانی‌های پرسپولیس  طعنه و کنایه می‌زدند، گذشت.

حالا نوریفر نیز با انتشار متنی در کانال شخصی خود پاسخ صحبت‌های اشرف را داده است. مدیررسانه‌ای استقلال با کنایه به این موضوع که سرخپوشان دنباله روی تصمیمات اقتصادی استقلال هستند، نوشت: جز توهین و بی‌احترامی و همان منطق کودکانه‌ی آینه، پاسخی نشنیدیم. کاش لااقل مثل موضوع کارگزار و تبلیغات محیطی و برگزاری کنفرانس‌های خبری، در رعایت ادب پاسخگویی هم پیرو باشگاه استقلال باشند.

نوریفر در ادامه با اشاره به اینکه مانع از شکایت تیم حقوقی باشگاه از اشرف شده است، اضافه کرد: امروز همکاران متن شکایت علیه مسؤل پرسپولیس را آماده کرده بودند اما درخواست کردم که این کار را انجام ندهند. وقتی پاسخ‌های مفصلی وجود دارد، نیازی به شکایت یا توهین نیست.

مدیررسانه‌ای استقلال در پایان با تهدید اینکه در صورت تکرار اتفاقات رخ داده از سوی تیم رقیب اقدام جدی تری انجام خواهند داد و اینکه آنها در این مدت تنها پاسخ صحبت‌های مسئولین پرسپولیس را داده اند، اضافه کرد: در ادامه فصل اگر شاهد جوسازی باشیم، صریح‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد. ما هر بار که واکنش نشان دادیم، به دلیل کنایه‌ها و متلک‌های کمک مربی، سرپرست، معاون و مدیرعامل تیم رقیب علیه استقلال بوده و لاغیر.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها