کد خبر : 71180

دعای مدیرعامل استقلال برای پرسپولیس

دعای مدیرعامل استقلال برای پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درمورد جلسه کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها صحبت کرد.

به گزارش خبرورزشی، مصطفی آجورلو در پایان جلسه کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها با خبرنگاران مصاحبه‌ای انجام داد که گزیده‌ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*با تشکر از آقای عزیزی خادم که این جلسه را برگزار کردند، جلسه خوبی بود، فکر می کنم که شاید برای اولین بار باشد که این اتفاق در فوتبال کشور می افتد؛ این همدلی که در فوتبال وجود دارد.

*استقلال و پرسپولیس و دیگر تیم های ایران که در لیگ قهرمانان حضور دارند نمایندگان ایران هستندبه هر حال هر کسی بتواند یک چوبی از لای چرخ این فوتبال بردارد، کمک کرده و به نظر می رسد و امیدوارم این آخرین باری باشد که بخواهیم مشکلات مان را این گونه ضرب العجل بخواهیم برطرف کنیم. به امید خدا با تدبیر و درایت بتوانیم در طول سال مشکلات را حل کنیم و این منصفانه نیست که دو تیم بزرگ ایرانی آسیا در واقع این مشکلات را داشته باشند. مشکلاتی که برطرف شدنی هستند نه اینکه با دست گره ها را سفت تر کرد.

*با تفاهمی که صورت گرفت تمام مشکلات در آینده نزدیک قبل از موعد مقرر سه ماه آثایان مصطفوی، عباسی و مسئولیت تخصصی سهیل مهدی و درایت برادرم عزیزم آقای عزیزی خادم برطرف می شود و هر دو تیم استقلال و پرسپولیس آسیایی بودند و هستند و کمک کنیم که عنوان بیاوریم و روی سکوها قرار بگیریم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها