کد خبر : 71179

هر چقدر به استقلال امتیاز هدیه بدهند باز پرسپولیس قهرمان می‌شود

هر چقدر به استقلال امتیاز هدیه بدهند باز پرسپولیس قهرمان می‌شود

ناصر محمدخانی اسطوره باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم از بازی‌های آینده به هیچ تیمی رحم نخواهد کرد.

به گزارش خبرورزشی، ؛ با ناصر محمدخانی یکی از اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای این تیم و البته حواشی به وجود آمده در خصوص بازیکن خارجی گل گهر گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

بازی مقابل پیکان را چطور دیدید؟

من فکر می‌کنم پرسپولیس از نظر نحوه بازی هرچه از لیگ گذشت، بهتر شد و نمایش خوبی از پرسپولیس در دیدار مقابل پیکان دیدیم. ضمن اینکه با توجه به از دست دادن چند امتیاز در بازی‌های گذشته حتما باید پیکان را می‌بردیم که خدا را شکر این اتفاق رخ داد. من فکر می‌کنم اگر بچه‌ها دقت می‌کردند ما حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به حریف بزنیم. با این حال چیزی که اهمییت داشت، کسب ۳ امتیاز بود که آن را گرفتیم.

محمدخانی

الان مدتی است که یحیی گل محمدی در مصاحبه‌هایش می‌گوید که نمی‌خواهند پرسپولیس برای ششمین فصل متوالی قهرمان شود. نظر شما در این خصوص چیست؟

ببینید من خیلی در این زمینه اطلاعات ندارم و نمی‌دانم دقیقا چه اتفاقی افتاده است. یحیی نزدیک به تیم است و در جریان ریز اتفاقات قرار دارد. حتما چیزی می‌داند و یا چیزی به گوشش رسیده که این صحبت‌ها را مطرح کرده است. با این حال وقتی من به عنوان یکی از پیشکسوتان پرسپولیس از بیرون مسائل را دنبال می‌کنم، این موضوع به ذهنم می‌رسد که وزارت ورزش بین پرسپولیس و استقلال فرق می‌گذارد.

ولی من به شخصه معتقدم تیم یحیی آنقدر خوب است که از هفته‌های بعد به هیچ تیمی‌در لیگ رحم نمی‌کند. شک نکنید پرسپولیس باز هم مدعی اصلی قهرمانی است و کسی نمی‌تواند جلوی این تیم را بگیرد.

یکی دیگر از مواردی که یحیی به آن خیلی معترض بود به بحث داوری‌ها برمی‌گشت. در این مورد چه صحبتی دارید؟

خب در این چند بازی اخیر اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس بوده ولی نمی‌شود کاری انجام داد. امیدوارم هرچه زودتر وی ای آر به ایران بیاید تا اشتباهات داوری به کمترین حد خود برسد.

افشین پیروانی هم مدعی شد می‌خواهند تیم دیگری را به جای پرسپولیس به آسیا بفرستند. نظر شما چیست؟

بله من هم صحبت‌های افشین را دیدم. نمی‌دانم واقعا دارد چه اتفاقاتی رخ می‌دهد ولی بعید می‌دانم جرات داشته باشند پرسپولیس را از آسیا حذف کنند. این تیم آبروی فوتبال ایران بوده و در چند سال اخیر ۲ بار به فینال آسیا رسیده است. اصلا منطقی نیست که بخواهند این کار را انجام دهند و به نظرم نمی‌توانند پرسپولیس را با این همه طرفدار حذف کنند.

محمدخانی

در جریان حکم کمیته انظباطی برای بازیکن خارجی گل گهر قرار گرفتید؟

بله من هم شنیدم ماجرا چیست و خیلی هم برای گل گهر ناراحت شدم. می‌خواهم بدانم مگر کارت بازی این بازیکن توسط سازمان لیگ صادر نشده است؟ چطور می‌شود کارت صادر کنند و حالا که بازیکن بازی کرده می‌گویند بازی‌ها ۳ بر صفر می‌شود. این کارها درست نیست و اصلا جوانمردانه نیست. اگر تخلفی صورت گرفته فدراسیون هم مسئول است و باید پاسخگو باشد. این تیم زحمت کشیده تا امتیازات این ۳ بازی را جمع کند. مگر امیر قلعه نویی امروز وارد فوتبال شده که بازیکنی را بدون مجوز بازی دهد. امیر باید هر طور شده حقش را بگیرد و نگذارد حق تیمش و مردم سیرجان را به همین راحتی بخورند.

من نمی‌دانم از چه طریقی می‌خواهد این کار را بکند ولی حتی شده باید از طریق نماینده مجلس شهر سیرجان اقدام کند تا به این راحتی حق تیمش را نخورند. من شنیدم پاتوسی هم وقتی در استقلال بازی می‌کرد همین مشکل را داشت. چطور بازی‌های استقلال ۳ بر صفر به سود حریفانش نشد. اگر قانون است باید برای همه تیم‌ها اجرا شود نه اینکه یک تیم با بقیه تیم‌ها فرق کند. این کارها برای فوتبال ما زشت است و اصلا جوانمردانه نیست.

پرسپولیسی‌ها بیشتر از خود سیرجانی‌ها پیگیر این ماجرا شدند.

بله خب این موضوع قشنگ روی امتیازات قهرمانی تاثیر می‌گذارد و مستقیما به دو رقیب اصلی پرسپولیس امتیاز هدیه دادند. هر چند باز هم می‌گویم پرسپولیس قهرمان می‌شود. هر چقدر به استقلال امتیاز هدیه بدهند باز هم تیمی‌که در پایان فصل جام را بالای سر خواهد برد، پرسپولیس است.

شما یکی از تکنیکی ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ما بودید. به نظر شما چرا دیگر بازیکن تکنیکی که بتواند ورق بازی را برگرداند وجود ندارد؟

از اینکه به من لطف داشتید، ممنونم. من خودم با حرف شما موافقم و به نظرم مشکل در نحوه آموزش است و به تیم‌های پایه برمی‌گردد. بازیکن هر چقدر تکنیک ذاتی داشته باشد، باید یاد بگیرد چطور آن را در قالب تیم اجرا کند و وقتی کار گره خورد به کمک تیمش بیاید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها