کد خبر : 71172

مدیر استقلالی باز هم جنجال آفرید

مدیر استقلالی باز هم جنجال آفرید

مدیر رسانه‌ای استقلال بعد از اینکه عنوان شد پرسپولیس به دنبال شکایت از اوست همچنان بر سر مواضع خود ایستاده است.

به گزارش فرهیختگان، روز گذشته و در جریان نشست خبری استقلال پیش از دیدار مقابل ۹۰ ارومیه، محمد نوری‌فر، مدیررسانه‌ای استقلال درخصوص اظهارات صدری، سرپرست پرسپولیس سخنان تندی را مطرح کرد و گفت: «حافظه هواداران استقلال و فوتبال ایران پر از خاطراتی است که نتایج و قهرمانی اینها بیرون از زمین رقم خورده است. بلوای سوپرجام را فراموش نمی‌کنیم که با قوانین من‌درآوردی، مصافی که می‌شد در نیم‌فصل و زمان‌های دیگر برگزار شود را با چه اصراری انجام دادند و آن مسائل را برای ما پیش آوردند. در جریان لیگ ۹۸-۹۹، در زمان بازی سپاهان و پرسپولیس، رقابت تنگاتنگ بود و آن بازی به رقبای پرسپولیس لطمه زد و پرسپولیس سه امتیاز را بسیار راحت و ساده بیرون از زمین گرفت. یادمان نرود موضوع مهدی طارمی یکی از مهم‌ترین و جنجالی‌ترین پرونده‌هایی است که هنوز حل نشده است. می‌شد اقدامات امروز درباره او هم رقم بخورد.»

ساعاتی بعد باشگاه پرسپولیس نیز از مدیر رسانه‌ای استقلال شکایت کرد. نوری‌فر در گفت‌وگو با «فرهیختگان» درباره شکایت پرسپولیس اظهار داشت: «حقایق را مطرح کردم و حالا چرا این حقایق به مذاق آقایان خوش نیامده، خودش می‌تواند حکایت از خیلی مسائل داشته باشد. اینکه سرپرست باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال می‌رود و این صحبت‌ها را مطرح می‌کند و مدام این افراد ازجمله دستیار آقای گل‌محمدی در کلام علیه باشگاه استقلال کنایه می‌زنند واقعا چه معنایی دارد؟»

وی ادامه داد: «سرپرست‌شان حرف می‌زند، دائم کنایه می‌زند، بازیکنان‌شان صحبت می‌کنند و دائم کنایه می‌زنند، این‌طوری که نمی‌شود. اینها می‌گویند ما داریم در بیرون از زمین امتیاز می‌گیریم و باید سرنوشت امتیازات در زمین بازی مشخص شود. درحالی که من گفتم ذهن ما پر و مملو از خاطراتی است که شما با خیلی از روش‌ها به هدف رسیدید.»

نوری‌فر تاکید کرد: «سرنوشت لیگ ۹۹-۹۸ از همان بازی پرسپولیس و سپاهان مشخص نشد؟ درحالی که آن بازی تعیین کننده‌تر بود. یا سوپرجام، جامی بود که پرسپولیس بیرون از زمین به دست آورد، نه در داخل زمین، اگر این حرف‌ها قابل شکایت است، بفرمایند و شکایت کنند. در رابطه با ماجرای طارمی هم حاضر به مناظره هستیم. این درحالی است که تمام مستندات و مدارک آن موجود است و حاضریم با حضور کارشناسان مناظره کنیم و حرف‌مان را در این رابطه ثابت خواهیم کرد. دیگر بحثی نمی‌ماند و اگر می‌خواهند شکایت کنند، این کار را حتما انجام بدهند.»  وی درباره اظهارات صدری گفت: «همان پرونده سوپرجام واقعا پرونده‌ای بود که اگر مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال بود، ابدا امکان نداشت آن را ۳ بر صفر کنند، آن زمان از زور و قلدربازی و لابی‌های خود استفاده کردند و آن اتفاق افتاد.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها