کد خبر : 71138

دردسر تازه استقلال از جنس میلیچ!

دردسر تازه استقلال از جنس میلیچ!

باشگاه استقلال ۲۳ روز فرصت دارد تا دفاعیات خود را نسبت به شکایت میلیچ علیه این باشگاه به فیفا ارسال کند.

به گزارش ایسنا، پرونده مطالبات هرویه، بازیکن کروات سابق تیم فوتبال استقلال به یکی از چالش‌های مهم کادر مدیریت جدید باشگاه استقلال تبدیل شده است. این بازیکن در ابتدا قرار بود با باشگاه استقلال بر سر مطالبات خود مذاکره کند اما صحبت‌های انجام شده به نتیجه نرسید تا اتفاقات دیگر برای دو طرف رقم بخورد.

این بازیکن به خاطر اینکه نتوانست با مدیران استقلال توافق کند از بندهای وجه التزام موجود در قراردادش بابت تاخیر در پرداخت مطالباتش استفاده و علیه استقلال به فیفا شکایت کرد. میلیچ در شکایتی که به فیفا تنظیم و ارسال کرده است، بندهای ماهیانه و سالیانه خسارت‌های تاخیر مطالباتش را قید کرده تا بتواند رقم مطالبات خود را بیشتر کند. رقم دادخواست این بازیکن حدود ۶۰۰ هزار دلار است.

باشگاه استقلال برای این پرونده باید لایحه‌های دفاعی خود را نسبت به این پرونده تنظیم  و به فیفا ارسال کند. این باشگاه ۲۳ روز (تا ۲۰ دی) فرصت دارد تا دفاعیات خود را نسبت به شکایت میلیچ به فیفا ارائه کند. در حال حاضر کلیات دفاعیات باشگاه استقلال نسبت به این پرونده مشخص شده اما مدیران استقلال فعلا دست نگه داشته‌اند تا پس از رایزنی‌های موجود، بتوانند تا موعد مقرر دفاعیات محکم‌تری را به فیفا ارسال کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها