کد خبر : 71108

ماجرای قرارداد وریا غفوری و استقلال چیست؟

ماجرای قرارداد وریا غفوری و استقلال چیست؟

غیبت‌های مکرر وریا غفوری در تمرینات استقلال احتمال حضور او در بازی‌های آتی مقابل نود ارومیه و پدیده مشهد را نیز به نقطه صفر رسانده است.

به گزارش ایران ورزشی،  در حالی که خبرهایی درباره حضور کاپیتان آبی‌ها در بازی با نود ارومیه به گوش می‌رسید اما این بازیکن به دلیل مصدومیتی که برایش ایجاد شده، قادر به همراهی استقلال در اولین بازی جام حذفی نیست. با توجه به شرایطی که کاپیتان استقلال دارد حضورش در بازی با پدیده نیز ممکن نخواهد بود.

پزشکان هنوز به وریا اجازه شرکت در تمرینات گروهی را هم نداده‌اند و این بازیکن به دلیل کشیدگی از ناحیه مینیسک پا همچنان باید به تمرینات فیزیوتراپی و همچنین بدنسازی خود ادامه دهد تا نقطه آسیب دیده به بهترین شکل ممکن ترمیم شود.

کاپیتان استقلال در حالی باید همچنان انتظار بکشد که اواخر هفته‌ای که گذشت برای ادای توضیحاتی پیرامون آنچه از سوی کمیته انضباطی رسیدگی به مفاد قراردادش گفته شده، به فدراسیون فوتبال رفته بود. البته این موضوع شایعاتی را هم به دنبال داشت و برخی جریان‌های خبری مسائل دیگر را در احضار کاپیتان استقلال دخیل می‌دانند اما اصل ماجرا همان است که گفته شد و کاپیتان آبی‌ها برای پیگیری موضوعاتی پیرامون دستمزدش در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها