کد خبر : 71103

سورپرایز بزرگ یحیی در نیم فصل

سورپرایز بزرگ یحیی در نیم فصل

آنطور که مشخص است باید بوژیدار رادوشویچ را اولین جدا شده پرسپولیس در نیم فصل دانست.

به گزارش خبرورزشی، بوژیدار رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس که چند سالی بود در این تیم حضور داشت به خاطر بدقولی مدیران این تیم و نگرفتن حق و حقوقش به صورت ناگهانی ایران را ترک کرد و راهی کرواسی شد.

درصورتی که رادو قصد بازگشت به ایران را نداشته باشد و بخواهد طلبش را از طریق شکایت به فیفا دریافت کند، باشگاه پرسپولیس دوباره با یک پرونده حقوقی مواجه خواهد شد و حتی باید کل مبلغ قرارداد رادو برای فصل آینده را هم به او پرداخت کند.

رادو که قبل از بازی پرسپولیس مقابل هوادار ایران را ترک کرد، هنوز راضی به بازگشت نشده و مدیران پرسپولیس هم نتوانستند کاری کنند تا گلر کروات تیمشان به تمرینات برگردد.حتی افشین پیروانی هم چند روز قبل اعلام کرد، فعلا خبری از بازگشت رادو نیست. آنطور که مشخص است باید رادو را اولین جدا شده پرسپولیس در نیم فصل دانست. به این ترتیب یحیی گل محمدی از همین حالا باید به فکر جذب یک گلر مطمئن در نیم فصل باشد. اما گزینه‌های جانشینی رادو در پرسپولیس چه کسانی هستند؟

سورپرایز بزرگ سرخ ها در نیم فصل/ گلر ملی‌پوش گزینه اول جایگزینی رادوشویچ شد

شنیدیم با توجه به عملکرد نه چندان خوب حامد لک در این فصل، سرمربی پرسپولیس قصد دارد یک گلر مطرح را به پرسپولیس بیاورد تا لک از شماره یک بودن خود مطمئن نباشد. گزینه اول یحیی گل محمدی پیام نیازمند است که ابتدای امسال راهی لیگ پرتغال و باشگاه پورتیموننزه شد. نیازمند که همواره به اردوهای تیم ملی هم دعوت می‌شود، هنوز نتوانسته در فوتبال پرتغال و باشگاه جدیدش جا بیفتد. نیازمند که چند سال فوق العاده را در سپاهان گذراند، در این فصل هنوز در لیگ پرتغال به میدان نرفته و فقط یک بار در جام حذفی برای پورتیموننزه بازی کرده است. شنیدیم خود نیازمند برای اینکه در سال جام جهانی تیم ملی را از دست ندهد، بی میل نیست که به فوتبال ایران و این بار پرسپولیس برگردد. گفتنی است نیازمند در صورت توافق با پرسپولیس به صورت قرضی به این تیم می‌آید.

گزینه دوم یحیی در صورت ناکامی در جذب نیازمند، رشید مظاهری خواهد بود. گلر پرحاشیه استقلال که در این فصل فقط یک بار و آن هم به عنوان بازیکن جانشین برای استقلال بازی کرده بود، در چند بازی اخیر تیمش حتی در لیست ۱۸ نفره هم جایی نداشت تا شایعه جدایی او از استقلال بیشتر از قبل به گوش برسد. با توجه به حضور حسینی و رضایی درون دروازه استقلال به نظر می‌رسد مجیدی اعتقادی به رشید مظاهری ندارد. از طرفی رشید رابطه بسیار خوبی با داود فنایی و یحیی گل محمدی دارد و حتی قبل از پیوستن به استقلال با پرسپولیس مذاکره کرده بود. به این ترتیب این احتمال وجود دارد که در صورت عدم جذب نیازمند، پرسپولیسی‌ها برای جذب مظاهری اقدام کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها