کد خبر : 71049

آخرین وضعیت بازگشت یا عدم بازگشت رادوشوویج به پرسپولیس

آخرین وضعیت بازگشت یا عدم بازگشت رادوشوویج به پرسپولیس

به نظر می‌رسد بوژیدار رادوشوویچ به پرسپولیس بازنخواهد گشت و جدایی اش از جمع قرمزها قطعی است.

به گزارش ورزش سه، افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس درباره احتمال بازگشت رادو به ایران گفت: رادو بخاطر بحث مالی رفت و هنوز هم خبری از آمدنش نیست. مشکلی که باشگاه ما سالیان سال دارد و من همیشه گفته‌ام که من بچه بودم باشگاه پرسپولیس مشکل مالی داشته و الان هم سن ما بالا رفته مشکل دارد. چه زمانی که بازی می‌کردیم و چه زمانی که سمت های دیگر داشتیم مشکل مالی وجود داشته است.

پیروانی در مورد احتمال جدایی وی عنوان کرد: رادو هم پولش را می‌خواسته و دیر به او پول داده‌اند و او هم شرایطش طوری شد که رفت ولی امیدواریم اتفاقی رخ بدهد که همه چیز به خوبی پیش برود و باشگاه در آرامش باشد. این باشگاه نام بزرگی دارد و بازیکنان بزرگی دارد ولی تنها چیزی که آسیب می‌رساند این است که آرامش نداشته باشیم. همه تلاش می‌کنند که این آرامش به تیم برگردد و انشاالله تداوم هم داشته باشد.

سرپرست پرسپولیس در خصوص تلاش تیم برای کسب ششمین قهرمانی متوالی گفت: مطمئنا هر کسی در باشگاه پرسپولیس، هم کادرفنی و بازیکن و هم مدیریت با این تفکر لیگ را استارت می‌زند که انشاالله قهرمان شود و تمام تفکر ما این است که همه با هم دست به دست هم بدهیم تا انشاالله قهرمان شویم؛ اگر مشکلات و حواشی که مقداری به ما آسیب می‌رساند اذیتمان نکند مطمئن باشید تمام تفکرمان قهرمانی است. تلاش خودمان را می‌کنیم. کار نیکو کردن از پر کردن است. مطمئنا با تلاش مضاعف می‌توانیم به این هدف و ششمین قهرمانی دست پیدا کنیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها