کد خبر : 71039

این استقلال باید قهرمان شود

این استقلال باید قهرمان شود

امیدرضا روانخواه سرمربی جدید سایپا از دیدن نمایش مقتدرانه استقلال برابر سپاهان به وجد آمده است.

به گزارش خبرورزشی، هافبک سابق استقلال که به خاطر گل زدن در دربی از هواداران آبی، لقب «امید رفت و برگشت» گرفته بود حالا به عنوان سرمربی جدید تیم سایپا انتخاب شده است.

امیدرضا روانخواه در این رابطه می‌گوید: سایپا به نوعی خانه من است و افتخار می‌کنم در گذشته پیراهن این تیم را پوشیده ام. از حُسن اعتماد آقای مهرداد سراجی مدیرعامل و سایر مدیران باشگاه سایپا تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم با عملکرد خودم پاسخ مناسبی به این اعتماد بدهم.

وقتی از این مربی درخصوص دادن قول صعود به مدیران سایپا می‌پرسیم، جواب جالبی می‌دهد: قول صعود به مدیران سایپا؟ نه، بیشتر از این عزیزان، من به خودم قول صعود داده ام. فصل گذشته به همراه تیم خوب بادران در هفته پایانی لیگ دسته اول و فقط به خاطر تفاضل گل از صعود به لیگ برتر باز ماندیم و احساس می‌کنم یک کار نیمه تمام در لیگ دسته اول دارم. به خودم قول دادم این کار نیمه تمام را با تیم شایسته سایپا تمام کنم. این تیم را آگاهانه و با چشمانی باز انتخاب کردم و برای موفقیت درآن برنامه دارم. البته این موفقیت باید پله پله و با همدلی، فداکاری، مبارزه و گذشت حاصل شود و می‌دانم بازیکنان و مجموعه سایپا تمام این ویژگی‌ها را دارا هستند.

سرمربی جدید سایپا که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد، درخصوص پیروزی شاگردان فرهاد مجیدی برابر سپاهان اصفهان نیز می‌گوید: نمایش بچه‌های استقلال همه استقلالی‌ها و ما پیشکسوتان را به وجد آورد. این تیم خیلی سختکوش است و به راحتی گل نمی‌خورد. مایه امیدواری است که امسال تیمی‌داریم که شایسته ترین تیم برای قهرمانی در لیگ بیست و یکم به نظر می‌رسد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها