کد خبر : 70995

مجیدی: به زمان نیاز دارم

مجیدی: به زمان نیاز دارم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل سپاهان در نیمه اول به گل رسیدیم و سپس سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم و در انجام این کار موفق بودیم.

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: به هر دو تیم خسته نباشید و به بازیکنانم بابت این برد تبریک می‌گویم. فوتبال خوب و جانداری بود. در نیمه اول به گل رسیدیم و سپس سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم. سپاهان تیم بسیار خوبی بود و امروز تیم خوبی را شکست دادیم.

وی در خصوص اینکه تیمش به برد ارزشمندی رسیده و نویدکیا نیز معتقد بوده تیمش باخت ارزشمندی داشت چون بهتر از استقلال بوده و موقعیت‌های زیادی داشته است، گفت:  همانطور که گفتم، ما امروز تیم بسیار خوبی را شکست دادیم. سپاهان تیم خوبی بود و بازیکنان بسیار خوبی دارد که مالکیت توپ را هم در اختیار گرفتند، اما سعی کردیم موقعیت زیادی به آنها ندهیم. از بازیکنانم راضی هستم و بعد از گل سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم و در این کار خیلی موفق بودیم. از خط دفاعی تیمم بسیار راضی هستم. در این بازی دنبال سه امتیاز بودیم که آن را به دست آوردیم.

مجیدی در مواجهه با این پرسش که آیا از شکل بازی تیمش راضی بوده، روند بازیکنانش با نکات فنی ذهنی او مطابقت دارد و آیا استقلال به دنبال بازی زیبا هم هست یا نه، گفت: صددرصد همینطور است و در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم ساختار باشگاه استقلال طوری است که باید تیمش هجومی باشد. در این فصل از تعدادی بازیکن جوان استفاده کردم و برای اینکه تیم کمی هماهنگ‌تر و هجومی‌تر شود، نیاز به زمان داریم. سعی کردم بازیکنان جوان را به ترکیب وارد کنم و از بازیکنان جوان دیگری هم در ادامه استفاده خواهم کرد. با این حال یک مقدار زمان نیاز دارم تا فوتبال هجومی که در ذهنم دارم را اجرایی کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها