کد خبر : 70977

واکنش تند فرهاد مجیدی به جدایی گابریله پین از استقلال

واکنش تند فرهاد مجیدی به جدایی گابریله پین از استقلال

دیروز یکی از روزنامه های ورزشی از احتمال جدایی گابریله پین از استقلال پس از بازی با سپاهان خبر داد. موضوعی که با واکنش تند فرهاد مجیدی رو به رو شد.

فرهاد مجیدی ، سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اصفهان به حواشی پیرامون شایعه جدایی دستیار ایتالیایی خود واکنش نشان داد.

سرمربی استقلال درمورد جدایی گابریله پین از کادرفنی این تیم گفت: من از شما خواهش می‌کنم به این اراجیف روزنامه‌های دروغگو دقت نکنید. نه این اراجیف برای من مهم است و نه به آن اهمیت می‌دهم. همیشه با بازیکنانم هم که صحبت می‌کنم به آنها می‌گویم که می‌توانم به شما کلید موفقیت بدهم. اگر بازیکن هستید یا مربی، برای موفق شدن در فوتبال ایران باید همه حرف‌ها و حدیث‌ها را دایورت کنید! این را از بازیکنان استقلال سوال کنید.

او اضافه کرد: حالا شما می‌خندید اما این یک واقعیت است در فوتبال ما. من نه به این اراجیف اهمیت می‌دهم و نه تمرکزم را روی آن می‌گذاریم. تمام تلاشم موفقیت هواداران و استقلال است و تمام تلاشم را برای آن می‌کنم. حتی اگر تنها باشم، کلا برای موفقیت به غیر از خدا روی هیچ کس دیگری تکیه نمی‌کنم. برخلاف این اراجیفی که می‌گویند ما یک همکاری فوق العاده با هم داریم، نه تنها آقای پین بلکه سایر دستیاران. من نمی‌دانم تا استقلال یک بازی را می‌برد، سریع شروع می‌کنند. از بازیکنانم هم خواستم که تمام تمرکز را روی تیم بگذارند. این فصل کار بسیار سختی داریم و باید خوب تمرین کنیم و هم تلاش کنیم تا به هدفی که می‌خواهیم برسیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها