کد خبر : 70963

پیشکسوت استقلال: لطفا کمتر حرف بزنید

پیشکسوت استقلال: لطفا کمتر حرف بزنید

پیشکسوت استقلال در خصوص انتقادهایی که از عملکرد مهاجمان خارجی این تیم می‌شود واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین صادقی، پیشکسوت استقلال در خصوص نبودن VAR در فوتبال ایران و اثراتش در لیگ اظهار داشت: ما یک فضای مسموم در فوتبال ایران داریم و آن هم فضای مجازی است اتفاقاتی که نباید بیفتد در این فضا پیش می‌آید.  

وی ادامه داد: فضای مسموم یعنی اینکه اشتباهات فدراسیون فوتبال سازمان لیگ داوری و کمیته داوران دارند انجام می‌دهند. میلیاردها سرمایه در فوتبال ایران خرج می‌شود و همه از آن استفاده می‌کنند اما چرا تیم‌ها باید ضرر کنند. فکر کن تیم‌ها داعیه قهرمانی داشته باشند اما اشتباهات داوری باعث شود سرنوشت یک تیم عوض شود ما می‌گوییم این اشتباهات سهوی هم است نه عمدی.

صادقی افزود: آخر فصل می‌بینیم مانند دو سال گذشته استقلال به خاطر اشتباهات داور در بازی مقابل نفت یک جام را از دست داد تا زمانی که این مشکلات حل نشود فوتبال ما به همین شکل اداره خواهد شد البته این را هم بگویم با این وضعیت داوران ما شاهکار هم کرده‌اند که قضاوت می‌کنند خودم در فوتبال پایه مشغول فعالیت هستم هر داوری بعد از هر ۱۰ بازی یک دست لباس عوض می‌کند.

وی ادامه داد: آقایان فدراسیون فوتبال این همه هزینه کردید برای ویلموتس چرا نمی‌خواهید کمی هزینه کنید برای آوردن VAR شما می‌بینید هواداران در حال عذاب کشیدن هستند چرا نمی‌خواهید یک هزینه بکنید وزارت ورزش ضرر مالی استقلال پرسپولیس را می‌دهد اما ضرر امتیازها را نمی‌خواهد بدهد.

پیشکسوت فوتبال در خصوص اینکه گفته می‌شود شاید با آوردن VAR وقت تلف شده هر بازی خیلی زمان‌بر باشد خاطرنشان کرد: اصلا این گونه نیست این هم یک قانون دارد بیشتر از سه چهار بار نمی‌توانید از آن استفاده کنید مانند والیبال یا کشتی. فوتبال هم همین است.

صادقی بیان داشت: ما می‌بینیم که حتی رییس دپارتمان داوری هم اعتراف می‌کند که در فلان بازی فلان اشتباه صورت گرفته است به جای اینکه صورت مساله را درست کنیم مدام دنبال حواشی آن هستیم الان شما متوجه اشتباهات داوری نمی‌شوید بگذارید مسابقات لیگ به پایانش نزدیک‌تر شود تیم‌ها در کورس قهرمانی باشد آن وقت می‌فهمیم که چه خبر است.

 

کاپیتان سابق استقلال در خصوص عملکرد این تیم افزود: ما باید یک حرفی را بزنیم که در آن منطق باشد متاسفانه یا خوشبختانه فضای مطبوعات ما فضای رفاقتی است شما وقتی می‌خواهید در خصوص باشگاه استقلال صحبت کنید دور از جان بعضی هر کسی را نمی‌توانید نام پیشکسوت را بر روی آن بگذارید کسی که یک یا دو سال در استقلال بوده پیشکسوت محسوب نمی‌شود پیشکسوت مانند کسانی چون علی جباری جواد قراب حسن روشن و خیلی‌های دیگر که بالای چندین سال در این تیم بازی کردند با هر کسی نباید در خصوص استقلال پرسپولیس مصاحبه کرد من در این فوتبال ۲۰ سال بزرگ شده‌ام آن خبرنگاری که به پیشکسوت زنگ می‌زند به وی می‌گوید این صحبت‌ها را انجام بده اینها همه بازی است و خیلی هم آگاهانه این اتفاق صورت می‌گیرد شما شک نکنید این مساله باز هم ادامه خواهد داشت من بازیکن نباید در دام چنین اتفاقاتی بیفتم. آدم باید واقعیت‌ها را گوش بدهد و سپس نظرش را اعلام کند خدا به انسان دو گوش دو چشم داده تا هم خوب بشنود و هم خوب ببیند و سپس نظرش را بگوید اما یک دهان داده تا کمتر حرف بزنیم شماها اگر خیلی بیل زنید زمانی که بودید این کار را انجام می‌دادید الان هم که نیستید به فکر بیل زدن باغچه استقلال نباشید. به فکر تیمی باشید که در آن در حال فعالیت کردن هستید باشید.

صادقی در خصوص عملکرد خارجی‌های استقلال اعلام داشت: فدراسیون فوتبال قوانین سفت و سختی را برای آوردن بازیکنان خارجی به لیگ ایران گذاشته است آنها باید در کشورهای خودشان بازی ملی داشته باشند اعتقاد شخصی من این است که فورواردهای خارجی استقلال هر دو خیلی خوب هستند من کنار بازیکن خارجی مانند ساموئل جانواریو و خیلی‌های دیگر بازی کردم می‌گویم استقلال یک هافبک خارجی بازیساز کم دارد تا این دو بازیکن خارجی به چشم بیاید. این دو بازیکن خارجی نیاز به زمان دارند تا بتوانند شایستگی‌های خود را در تیم نشان بدهند بازیکنان خارجی استقلال فعلا در کار انفرادی هستند تا کار گروهی علت به خاطر اینکه هنوز بین بازیکنان ایرانی وخارجی آن هماهنگی لازم به وجود نیامده است. جانواریو یکی دو سال در فوتبال ایران حضور داشت سپس به استقلال آمد و توانست شایستگی هایش را نشان دهد کسی که لب به انتقاد می‌گشاید باید منطق آن را هم بگوید اینکه بگویم فلان بازیکن ضعیف است این را بچه من هم می‌تواند بگوید مهم این است که بتوانیم دلیل این اتفاق را بیان کنیم. مهم این است که به فکر موفقیت استقلال باشید نه به دنبال جمع کردن فالوور در فضای مجازی. هر کسی هم می‌خواهی باش برای من فرقی نمی‌کند نمی‌دانم چه کسانی مصاحبه کرده‌اند من اگر طرف گنده هم باشد حرفم را می‌زنم کوچک هم باشد حرفم را می‌زنم زیرا که استقلال اولویت اول من است نه به عنوان یک پیشکسوت بلکه به عنوان یک هوادار این را هم بگویم باشگاه استقلال هیچ کاری برای من انجام نداده است. کسانی حرف می‌زنند که هیچی برای مربیگری ندارند تویی که حرف می‌زنی الکس فرگوسنی یا مورینیو یا گواردیولا. لطفا کمتر حرف بزنید تا استقلال آرامش داشته باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها