کد خبر : 70945

پشت پرده فنی بازی دادن فرهاد مجیدی به رودی ژستد در ترکیب ثابت استقلال

پشت پرده فنی بازی دادن فرهاد مجیدی به رودی ژستد در ترکیب ثابت استقلال

سؤالی که این روزها دائماً پرسیده می‌شود این است: «قرار است باز هم ژستد در بازی با سپاهان در ترکیب اصلی قرار بگیرد؟» پاسخ کادرفنی استقلال هم این است: «بله».

به گزارش ایران ورزشی، مهاجم خارجی استقلال تاکنون نتوانسته حتی یک گل در 9 بازی گذشته بزند و این می‌تواند برای این مهاجم آمار بسیار بدی باشد. اغلب کارشناسان فوتبال نیز بر این باور هستند که مهاجمان وطنی استقلال مثل ارسلان مطهری به مراتب بهتر از ژستد هستند اما فرهاد همچنان اصرار دارد تا از این مهاجم استفاده کند.

استدلال مجیدی نیز از بازی دادن به ژستد این است که او از فیزیک بدنی خوبی برخوردار است و می‌تواند فکر مدافعان حریف را به خود مشغول کند حتی اگر قادر به گل زدن نباشد! ژستد در بازی با سپاهان که بازی بسیار مهمی برای استقلالی‌ها و حتی سایر تیم‌های بالا جدولی است، حضور دارد.

فرهاد برخلاف کارشناسان بر این باور است که دو بازیکن خارجی استقلال تاکنون خوب کار کرده‌‌اند و باید در ترکیب اصلی تیم قرار داشته باشند اما ژستد نمی‌تواند همینطور به کار خود ادامه دهد و باید برای استقلال گل بزند. به هر حال هواداران استقلال خیلی نمی‌توانند در این زمینه صبور باشند و در ادامه لیگ حتماً به کادرفنی استقلال فشار می‌آورند.

خیلی‌ها بر این باور بودند که اگر ارسلان مطهری در بازی دربی حضور داشت حتماً گل می‌زد. ارسلان در بازی قبلی هم گل زد و به نوعی حرف منتقدان مجیدی را تأیید کرد. استقلال در فصول گذشته مهاجمان خارجی خوبی مثل دیاباته و تیام داشته است و این مهاجمان خوب کار کردند و این انتظار از ژستد و یامگا (خصوصاً ژستد) هست که بتواند تداعی‌گر عملکرد دیاباته و تیام باشد.

فرصت‌سوزی‌های این مهاجم خارجی در جریان بازی زیاد است و اگر مثل بازی‌های گذشته بخواهد به کار خود ادامه دهد، صدای هواداران به زودی درمی‌آید. مهم‌ترین بازی هفته دهم بدون شک بازی استقلال و سپاهان است. جنگ بین بالای جدولی‌ها که نگاه تمام رقبا را به خود جلب کرده است. در چنین شرایطی استقلال نمی‌تواند با فرصت‌سوزی مهاجمان خارجی خود راه به جایی ببرد و از همین حالا سپاهانی‌ها برای میزبان خود خط و نشان می‌کشند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها