کد خبر : 70944

دروازه بان پرسپولیس به آخر خط رسیده است؟

دروازه بان پرسپولیس به آخر خط رسیده است؟

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص خروج بوژیدار رادوشوویچ از کشورمان و اینکه آیا این بازیکن با سرخ‌پوشان به پایان خط رسیده است، توضیح داد:

وی در این باره گفت: «همه می‌دانند باشگاه پرسپولیس همیشه مشکل مالی داشته است، مشکل رادوشوویچ هم از گذشته تاکنون وجود داشته و سبب دلخوری‌اش شده است. قبل از خروجش از کشورمان، صدری دو جلسه با رادو برگزار کرد و توافقاتی صورت گرفت که طبق آن ۵۰ هزار یورو به وی پرداخت کردیم و قرار شد دو تا سه هفته دیگر هم ۴۰ هزار یورو به وی بدهیم تا درصد دریافتی‌اش با سایر بازیکنان برابر شود اما متأسفانه پس از دریافت ۵۰ هزار یورو با وجود قولی که برای حضور در تمرین داده بود، بدون اطلاع دادن به ما و کادر فنی شبانه کشورمان را ترک کرد.»

لشگری اضافه کرد: «اکنون هم در حال مذاکره با رادو هستیم و ان‌شاءالله به ایران و تمرینات پرسپولیس بازگردد و در کنار تیم باشد. طبق وعده‌ای که به رادو دادیم، پولش را تأمین می‌کنیم. دائم با این بازیکن در تماس و مشغول صحبت هستیم تا به تمرینات بازگردد اما از گذشته و همچنین پول زیادی که به وی نداده‌ایم، دلخور است. با وجود طلبکار بودن بیشتر بازیکنان، قرارداد مربوط به سال‌های گذشته و پاداش آنها تسویه شد. شاید امسال جزو معدود دفعاتی باشد که صد‌درصد قرارداد سال گذشته بازیکنان با تلاش‌های صدری پرداخت شد و از قرارداد فصل جدیدشان هم ۲۰ درصد پرداخت کردیم.»

وی افزود: «پرداخت پول در پرسپولیس دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. از رادوشوویچ درخواست کردیم در ایران بماند و ما هم مطالباتش را در چند قسط پرداخت می‌کنیم اما طلب‌های انباشته‌اش برای گذشته است و مربوط به دوره صدری نیست. گویا رادو صبر و همکاری با پرسپولیس ندارد.

 همان گونه که طلب سایر بازیکنان را پرداخت کردیم به رادو هم پول می‌دادیم، ولی شبانه از ایران رفت و خانواده‌اش هم زودتر از وی از کشورمان خارج شده بودند.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها