کد خبر : 70933

حرف عجیب گل محمدی درباره دو بازیکن پرسپولیس

حرف عجیب گل محمدی درباره دو بازیکن پرسپولیس

بازیکنی که به امید پیشرفت راهی پرسپولیس شدند اما حالا بدون کوچکترین تقصیری مجبور به بیرون نشستن شده‌اند تا بلکه معجزه شده و قسط سوم کالدرون پرداخت شود.

به گزارش خبرورزشی، بعد از حضور دو بازیکن تاجیکستانی در پرسپولیس پیش بینی می‌شد که این دو بازیکن خیلی زود به ترکیب سرخ‌ها راه پیدا کنند تا ضعف تیم یحیی در جناح راست برطرف شود اما ماجرای پنجره بسته سرخ‌ها شرایط را جور دیگری رقم زده است.

برگشت خوردن قسط سوم مطالبات کالدرون باعث شده تا پرسپولیس همچنان موفق نشود قرارداد این دوبازیکن را ثبت کند و موفق به استفاده از آنها در لیگ برتر شود.

با اینحال نکته قابل تامل حضور بدون حاشیه این دو بازیکن است. تاجیکستانی‌های پرسپولیس از زمان حضور در پرسپولیس کوچکترین حرفی خصوص وضعیت بلاتکلیف خود نزده اند. بازیکنانی که به نظر می‌رسد انها باید از عدم بازی کردن خود در ایران شاکی باشند چرا که هیچ بازیکنی دوست ندارد  برای هفته‌های متوالی دور از شرایط مسابقه باشد اما این اتفاق برای این دو سرخپوش افتاده است.

جالب اینکه این دو بازیکن بعد از کنفرانس خبری یحیی که به آنها لقب توریست داد هیچ واکنشی به این ماجرا نداشتند. دو بازیکن همزبانی که حتی یک خط در این هفته‌ها مصاحبه نکرده اند و کسی هم سراغی از آنها نگرفته است. بازیکنانی که به امید پیشرفت راهی پرسپولیس شدند اما حالا بدون کوچکترین تقصیری مجبور به بیرون نشستن شده اند تا بلکه معجزه شده و قسط سوم کالدرون پرداخت شود. تاجیک‌ها تا به امروز حجب و حیا به خرج داده اند و حرمت بزرگی پرسپولیس را نگه داشته اند اما دادن این لقب به این بازیکنان و دستمایه طنز قرار گرفتن حضور آن‌ها در ایران توسط برخی از مجریان تلویزیونی روا نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها