کد خبر : 70898

پیش بینی آینده پرسپولیس

پیش بینی آینده پرسپولیس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که بازیکنان جدید این تیم نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی برسند.

به گزارش ایسنا، حسن خان محمدی درباره شرایط پرسپولیس در لیگ بیست و یکم اظهار کرد: پرسپولیس فاصله‌ای با صدر جدول ندارد و اگر یک بازی را ببرد و تیم حریف نتیجه نگیرد به صدر جدول می‌رسد. درست است که شرایط آنطور که باید نبوده و تیم در نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشته اما با این حال به مرور زمان سعی کرده شرایط ایده‌آل خود را پیدا کند و دوباره نتایج خوبی بگیرد. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید سازمان دهی خوبی داشته باشد مطمئنا پرسپولیس هم می‌تواند دوباره به روزهای خوب خود برگردد.

او در پاسخ به این سوال که چه دلایلی باعث شد که پرسپولیس در نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشته باشد، گفت: در نقل و انتقالات باید پول در اختیار داشته باشید و سعی کنید بهترین بازیکنان مد نظر کادر فنی را جذب کنید. متاسفانه در آن مقطع در پرسپولیس پولی وجود نداشت و این مساله هم به خاطر عملکرد مدیران در گذشته است چون بازیکنانی اشتباه جذب شدند و مبالغ زیادی از حساب پرسپولیس پرداخت شد. به همین خاطر پرسپولیس در نقل و انتقالات چوب عملکرد مدیران گذشته‌اش را خورد. با این حال امیدوارم با حضور آقای صدری شرایط بهتر شود و مشکلات باشگاه برطرف شود. پرسپولیس در آینده شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب نشدن مدیرعامل پرسپولیس، گفت: هر چه سریع‌تر باید مدیریت باشگاه پرسپولیس مشخص شود تا این باشگاه بتواند شرایط خوبش را ادامه دهد. حتما مشکلاتی وجود دارد که مدیرعامل را معرفی نمی‌کند اما اگر باشگاه مدیرعاملش را بشناسد قطعا در مسیر حل مشکلات بهتر حرکت خواهد کرد. ان‌شاءالله در هفته آینده مدیریت باشگاه مشخص شود.

خان‌محمدی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره مباحث فنی تیم پرسپولیس هم گفت: بازیکنان جدید که به پرسپولیس آمدند نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی برسند. مطمئنم که آینده پرسپولیس خوب خواهد بود. ان‌شاءالله اشکالات رفع شود تا ما آن پرسپولیسی را که همیشه برای موفقیت حرکت می‌کند را ببینیم.

وی همچنین درباره اینکه پرسپولیس چه برنامه‌ای باید داشته باشد که به قهرمانی آسیا برسد، گفت: تیم‌های آسیایی همیشه هزینه‌های سنگینی انجام می‌دهند. پرسپولیس هم در این میان تلاشش را می‌کند که به قهرمانی برسد. صعود پرسپولیس به فینال ارزش قهرمانی دارد اما من امیدارم این تیم بتواند به قهرمانی آسیا برسد اما کار بسیار سختی است. برای قهرمانی در آسیا باید بازیکنان خارجی تراز اول داشته باشند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها