کد خبر : 70868

بازیکن استقلال کم کم به فکر تیم جدید / مقصد پرسپولیس؟

بازیکن استقلال کم کم به فکر تیم جدید / مقصد پرسپولیس؟

بازگشت سیدحسین حسینی به دروازه استقلال و ادامه حضور علی رضایی در لیست آبی‌ها نشان می‌دهد که فرهاد مجیدی عملاً دیگر نیازی به رشید مظاهری ندارد و می‌خواهد باقی لیگ را با همین دو دروازه‌بان طی کند.

به گزارش ایران ورزشی، عملکرد حسینی و رضایی در بازی‌های اخیر برای استقلال خوب بوده و این دو دروازه‌بان توانستند در کنار دیگر مدافعان میانگین گل‌های خورده کمی را در استقلال به ثبت برسانند.

این وضعیت، رشید مظاهری را که تصور نمی‌کرد در فصل جاری به دروازه‌بان سوم تیمش تبدیل شود، به سمت خروج از استقلال سوق خواهد داد. بعد از بازی با پیکان در واقع زمزمه‌های جدایی مظاهری در نیم فصل بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد و ظاهراً دروازه‌بان استقلال در حال مقدمه‌چینی است تا یک جدایی بی‌سر و صدا و کم تنش را رقم بزند و از استقلال به تیم‌های دیگر برود.

درباره مقصد مظاهری خبری قطعی در دست نیست اما گفته می‌شود احتمال دارد این دروازه‌بان راهی تیم فولاد خوزستان شود. البته می‌شود پرسپولیس را هم مشتری مظاهری دانست. دروازه‌بانی که سابقه همکاری با یحیی گل‌محمدی را هم دارد و بعید نیست سرمربی‌ سرخ‌ها بعد از جدایی رادوشویچ به سراغ این دروازه‌بان برود و او را به خدمت بگیرد. البته مظاهری در تلاش است درباره جدایی‌اش هیچ حرفی با رسانه‌ها نزند و این موضوع را به نیم فصل موکول کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها