کد خبر : 70860

ادعای عجیب ستاره جوان پرسپولیس: گل هوادار صحیح بود

ادعای عجیب ستاره جوان پرسپولیس: گل هوادار صحیح بود

عضو تیم هوادار با نظر هم تیمی‌اش در زمینه خطا بودن گل و به ثمر رسیدنش با هند مخالف است.

به گزارش ورزش سه ، مهدی عبدی بازیکن هوادار از تشابه اسمی جالبش با مهاجم پرسپولیس می گوید وی در ابتدا در مورد تساوی در دیدار با سرخپوشان پایتخت گفت: بازی واقعا سخت و برنامه ما این  بود در دقایقی روی دروازه آنها پرس و در دقایقی نیز دفاع کنیم و این کار را خوب انجام دادیم و ما می دانستیم که پرسپولیس روی ایستگاهی ها نقطه ضعف دارد و می توانستیم روی آن ها به گل برسیم ولی چند هفته ای روی بدشانسی بیشتر روی ایستگاهی ها گل دریافت می کنیم ولی در کل ما کار دفاعی را خوب انجام دادیم و نگذاشتیم پرسپولیس زیاد خلق موقعیت کند اما متاسفانه آن ها روی ایستگاهی به ما گل زدند.

هوادار در مورد اینکه قبل از بازی با پرسپولیس چه تصوری از این دیدار داشتند توضیح داد: قبل از بازی می‌دانستیم بازی سختی است ولی انتظار بازی پرگلی  داشتیم چون برایش برنامه ریزی کرده بودیم.

عبدی در مورد فشاری که پرسپولیس به آنها در جریان بازی آورد گفت: قبل از اینکه گل بزنیم پرسپولیس تحت فشار بود و ما راحت می توانستیم موقعیت ایجاد کنیم ولی بعد از گل طبیعی بود که به لاک دفاعی روبرویم و رویی دفاع کردن متمرکز بشویم.

او در مورد قضاوت داور نظرش را اینگونه بیان کرد: داوری به جز صحنه گل پرسپولیس که بازیکن ما خطا بود اما داور نگرفت در کل خوب بود و گلی هم که ما زدیم کاملا درست بود.

او در مورد هوادار که با ۶ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد عنوان کرد: تیم ما اینگونه نیست که فقط دفاع کند و از چیزی که هستیم قطعا بهتر خواهیم شد. در بازی های قبل خیلی خوب بودیم و در برابر یکی از  بهترین تیمهای  ایران یعنی پرسپولیس خوب کار کردیم جایگاه ما در رده سیزدهم نمی ماند و انشالله تا نیم فصل جزو ده تیم قرار می گیریم و در نیم فصل دوم با تدابیر آقای عنایتی و کادر فنی بهتر کار می کنیم.

وی که با مهدی عبدی پرسپولیس تشابه اسمی جالبی دارد و رو در رویش نیز بازی کرد گفت: تشابه اسمی در خیلی مشاغل وجود دارد و در فوتبال هم هست در طول بازی هم زمانی که آقای گل محمدی یا مربی خودمان نام مهدی عبدی را صدا می زد هردویمان بر می گشتیم (می خندد) ما نسبت فامیلی نداریم حتی همشهری هم نیستیم.

عبدی در پایان در مورد دیدار پیش رو با ذوب آهن افزود: چون آن ها میزبان هستند کار کمی سخت می شود ولی در کل برای نتیجه گیری می رویم انشالله بتوانیم توانایی هایمان را نشان دهیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها