کد خبر : 70858

شاید پرسپولیس سهمیه آسیا را هم از دست بدهد

شاید پرسپولیس سهمیه آسیا را هم از دست بدهد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس امسال مشکل اساسی دارد و شاید موفق به کسب سهمیه آسیا هم نشود!

به گزارش میزان، بهزاد داداش‌زاده در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل هوادار در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در حال حاضر فوتبال مانند قدیم نیست و تیم‌های انتهای جدول هم می‌توانند یقه بزرگان را بگیرند.

هوادار خوب بازی کرد و مردانه جنگید تا خود را از انتهای جدول نجات دهد. آن‌ها تا آخر جنگیدند و به یک امتیاز ارزشمند مقابل پرسپولیس رسیدند و این کار بزرگی از سوی شاگردان رضا عنایتی بود.

وی ادامه داد: دیروز با اینکه ضعیف بودیم و بد بازی کردیم، اما می‌توانستیم پیروز باشیم. در ضربات آخر خیلی بی‌دقت بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

تعویض‌های گل محمدی خوب نبود و نتوانست بر روند مسابقه تاثیر خاصی بگذارد؛ رضا اسدی وقتی به میدان آمد خط هافبک ضعیف‌تر هم شد! این تیم مشکل روحی دارد و این مسائل از بازی الهلال آغاز شد و برای همه جای سوال است که چه زمانی به پایان خواهد رسید؟ پرسپولیس امسال مشکل اساسی دارد و شاید موفق به کسب سهمیه آسیا هم نشود!

درباره رادوشوویچ ابهامات زیادی وجود دارد

داداش‌زاده درباره جریان بازی و ضعف‌های دفاعی پرسپولیس گفت: پرسپولیس بسیار ضعیف‌تر از بازی‌های قبل بود و پراشتباه ظاهر شد، به طور کلی نسبت به سال‌های گذشته ضعیف‌تر شده‌ایم. گل اول هوادار روی اشتباه مدافعان به ثمر رسید و این سبک از بازی برای قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ ایران و فینالیست آسیا جای سوال دارد. بازیکنان و خصوصاً خریدهای جدید باید بدانند لباس چه تیمی را بر تن کرده‌اند. بازیکنان جدید پرسپولیس هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند و این اشتباهات در خط دفاعی می‌تواند در ادامه به تیم لطمه وارد کند و همین حالا هم باعث ناراحتی هواداران شده است.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با مشخص نبودن وضعیت دو بازیکن تاجیکی این تیم و همچنین جدایی بوژیدار رادوشوویچ عنوان کرد: این برای تمام هواداران سوال است که چرا همچنان بازیکنان تاجیکی نمی‌توانند برای پرسپولیس بازی کنند. با اینکه صدری اعلام کرده کارگزار آمده و مبلغ مورد نظر تعیین شده، اما هنوز مشخص نیست تکلیف آن‌ها چه زمانی روشن خواهد شد. درباره رادوشوویچ هم ابهامات زیادی وجود دارد و سخنگوی تیم یا افشین پیروانی باید با هواداران صحبت کنند و واقعیت‌ها را صادقانه بیان کنند. این مسائل دغدغه هواداران است و باعث حاشیه سازی و آسیب به تیم خواهد شد.

پرسپولیس شرایط نرمالی ندارد و روزهای سختی را می‌گذراند

وی در خصوص انتقادات به داوری‌ها تصریح کرد: اشتباهات داوری همیشه وجود داشته و در این هفته‌ها استرس و فشار زیادی به داوران وارد شده است. کمیته داوران و فدراسیون فوتبال باید چاره اندیشی کنند، زیرا این روند رفته‌رفته می‌تواند باعث شود تمام تیم‌ها و فوتبال ما آسیب ببینند. هر کس باید در حیطه تخصصی خود اظهار نظر و دخالت کند و بهتر است کارشناسان داوری در این زمینه نظر بدهند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار هفته بعد این تیم مقابل پیکان گفت: تمام بازی‌ها برای پرسپولیس سخت است و نباید این دیدار را آسان فرض کنیم. پیکان مقابل استقلال ۳ گل دریافت کرد، اما مقابل پرسپولیس از پیش بازنده نیست و در این مسابقه قد علم خواهد کرد و این بازی غیرقابل پیش بینی خواهد شد. با توجه به بازی بسته‌ این تیم و ناآرامی در اردوی پرسپولیس و وارد شدن شوک در اثر این تساوی و سقوط از رتبه دوم به رتبه پنجم، کار راحتی نخواهیم داشت.

بهزاد داداش‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس شرایط نرمالی ندارد و روزهای سختی را می‌گذراند، باید همگی دست به دست هم دهیم تا آرامش به تیم بازگردد. یک پیروزی خوب مقابل پیکان می‌تواند مشکلات سرخپوشان را به دست فراموشی بسپارد و آن‌ها را مجدداً در مسیر قهرمانی قرار دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها