کد خبر : 70811

تغییرات اساسی در خط حمله استقلال

تغییرات اساسی در خط حمله استقلال

سوابق فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم نشان می‌دهد که برای تغییر ترکیب تیمش چندان از خود وسواس به خرج نمی‌دهد و هرگاه احساس نیاز کند، بازیکنان جدیدی را به ترکیب تیمش می‌فرستد.

به گزارش ایران ورزشی؛ با توجه به اینکه تیم او در هفته‌های اخیر در فاز گلزنی عملکرد خوبی نداشته و اخباری که از دل تمرینات استقلال بیرون می‌آید، هیچ بعید نیست که ترکیب استقلال با تغییراتی رو به رو شود. البته یک تغییر اجباری در خط دفاع وجود دارد که عارف آقاسی به جای محمدحسین مرادمند که با محرومیت مواجه شده، برای استقلال به میدان خواهد رفت.

در خط میانی نیز  بازگشت رضاوند به ترکیب اصلی استقلال محتمل است اما در خط حمله یک احتمال جدی وجود دارد که قاسمی‌نژاد از ابتدا به جای رودی ژستد به میدان برود. البته مجیدی علاقه خاصی به مهاجم فرانسوی دارد و بعید هم نیست که همچنان این بازیکن را در ترکیب خود حفظ کند اما از قاسمی‌نژاد از ابتدا در ترکیب اصلی بازی بگیرد. یکی دیگر از گزینه‌های نزدیک به ترکیب اصلی استقلال در بازی با پیکان، ارسلان مطهری است.

مهاجمی که بسیاری اعتقاد دارند اگر در فرم بدنی مطلوبی باشد و از لحاظ روانی کاملاً آماده و مهیا می‌تواند گره‌های بسیاری را برای تیمش باز کند. مطهری فصل پیش به عنوان مهاجم غالباً تعویضی اما گلزن به ترکیب اصلی استقلال وارد می‌شد که درصد تأثیرگذاری بالایی داشت. بسیاری این اثرگذاری را ناشی از حضور قایدی و دیاباته در ترکیب استقلال می‌دانستند و بر این باور بودند که مطهری در حضور این دو بازیکن انگیزه‌های بسیاری دارد اما در این فصل هیچ نیرویی ارسلان را برای بهتر شدن به جلو سوق نداده و تا حدی این مهاجم دچار افت شده است. به هرحال مجیدی برای خارج کردن تیمش از وضعیت فعلی نیاز به تغییرات دارد که در بازی با پیکان انجام خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها