کد خبر : 70810

زمان بخشش بازیکن مغضوب استقلال مشخص شد

زمان بخشش بازیکن مغضوب استقلال مشخص شد

بابک مرادی هافبک استقلال طی هفته‌های گذشته از حضور در تمرینات این تیم محروم بود. این بازیکن پس از اتفاقاتی که در حاشیه یکی از تمرینات آبی‌ها پیش از دیدار با گل‌گهر رخ داد، توسط مجیدی از تیم کنار گذاشته شد/

به گزارش ایران ورزشی، اما فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان، در خصوص تعیین تکلیف مرادی سخن گفت: «بابک مرادی از بازیکنان خوب استقلال است و خودم شخصاً ایشان را دوست دارم ولی نظم و انضباط تیمی اولین چیزی است که من در استقلال می‌خواهم. بابک مرادی بازیکن بسیار خوب و بااخلاقی است ولی باید بداند در چارچوب تیم کار کند. پس از صحبتی که با آقای آجورلو داشتم، او به کمیته انضباطی می‌رود و به تمرینات اضافه می‌شود. نمی‌خواهم بگویم چه اتفاقی در تمرین رخ داده و یک مسأله خانوادگی است. او باید بداند در چه تیم بزرگی بازی می‌کند.»

فرهاد بعد از بیان این جملات به این نکته اشاره کرد که مرادی بعد از بازی با پیکان به تمرینات تیم استقلال اضافه می‌شود. مرادی نشان داده بازیکن خوبی است اما در فصل جاری با فرهاد به مشکل خورد و در بازی‌های استقلال حضور نداشته است. این بازیکن چند هفته‌ای هم مورد غضب مجیدی بود و اصلاً نمی‌توانست در کنار تیم استقلال باشد، ولی مثل اینکه فرهاد نسبت به این بازیکن نرم‌تر شده است و بعد از بازی با پیکان این بازیکن به جمع استقلالی‌ها اضافه می‌شود. استقلال در چند هفته آتی بازی‌های سختی را پیش رو دارد و باید خودش را برای پیروزی در این بازی‌ها ‌آماده کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها