کد خبر : 70793

نیاز شدید پرسپولیس به بازیکن در این پست ها

نیاز شدید پرسپولیس به بازیکن در این پست ها

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: هوادار یک تیم بسیار قابل احترام است که اگر پرسپولیس این حریف را جدی نگیرد می تواند برای تیم گل محمدی دردسرساز شود.

به گزارش خبرورزشی، در آستانه نهمین بازی تیم پرسپولیس مقابل هوادار این تیم در فاصله یک امتیازی با صدر جدول در تلاش است تا با کسب امتیازات کامل هفته نهم لیگ برتر خودش را به صدر جدول برگرداند.

فرزاد آشوبی ، پیرامون شرایط پرسپولیس در دربی ۹۷ و بازی مقابل تیم هوادار حرف زد. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید.

پرسپولیس با تیم رده پانزدهم جدول بازی دارد و خیلی‌ها معتقدند این تیم را به راحتی شکست می‌دهد. نظر شما چیست؟

این که چه اتفاقی در جریان بازی رخ می‌دهد تا وقتی بازی شروع نشده قابل پیش بینی نیست. ضمن اینکه جایگاه تیم هوادار معیار خوبی برای سنجیدن توان این تیم نخواهد بود. علاوه بر این، شخصا تیم هوادار را یک تیم بسیار قابل احترام می‌دانم که به اجرای قواعد یک تیم فوتبالی کاملا وفادار است و می‌تواند حریف سختی برای پرسپولیس باشد. معتقدم اگر به اندازه کافی هوادار را جدی نگیریم می‌تواند برای پرسپولیس دردسرساز هم بشود.

چطور؟

تیم هوادار تازه از لیگ دسته یک به لیگ برتر آمده و با توجه به نفراتی که دارد در اجرای تاکتیک‌های مورد نظرش تا حدی دست و پا بسته عمل می‌کند و قطعاً در نیم فصل با جذب چند بازیکن شرایطش به مراتب بهتر هم خواهد شد.

وضعیت پرسپولیس پس از دربی را چطور می‌دانید و اینکه به طور کلی از بازی تیم گل محمدی در دربی رضایت داشتید؟

ما در دربی بازی خوبی ندیدیم که به نظرم بیشتر مبتنی بر تفکرات حاکم بر این دو تیم بود. پرسپولیس و استقلال آمده بودند تا دست خالی زمین را ترک نکنند و در این شرایط قطعاً نمی‌توان بازی خوبی دید. هر دو تیم ایده خاصی برای ایجاد لحظه‌های خاص و رسیدن به گل نداشتند. به اعتقاد من فوتبال ما در چنین شرایطی نیازمند یک پوست اندازی ساختاری است.

به طور کلی روند حرکتی پرسپولیس طی سه چهار هفته اخیر را چطور ارزیابی می‌کنید؟

روند پرسپولیس خوب است ولی برای برنده بودن کافی نیست. پرسپولیس شدیداً نیازمند است که در یکی دو پست بازیکن جذب کند.

منظورتان کدام پست‌هاست؟

قطعاً بازیکنی باید در مرکز زمین حضور داشته باشد که خصوصیاتش نزدیک به احمد نوراللهی باشد. مثلاً اگر پرسپولیس با سیستمی‌بازی می‌کرد که سه‌هافبک دفاعی داشت شرایط فرق می‌کرد ولی حالا که پرسپولیس با دوهافبک میانی بازی میکند باید بازیکنانی را کنار هم قرار بدهد که خصوصیات شان تکمیل کننده هم باشد. در حال حاضر پرسپولیس‌هافبک‌های خیلی خوبی در خط میانی دارد اما همه آنها تقریباً شبیه به هم بازی می‌کنند و این باعث می‌شود پرسپولیس در خط‌هافبک نتواند تیم مقابلش را غافلگیر کند.

فاصله یک امتیازی پرسپولیس تا صدر تا چه اندازه قابل جبران است؟

صدر جدول برای پرسپولیس کاملا در دسترس است. البته این فصل عملکرد تیم‌ها با نوسان همراه بوده ولی معتقدم سه یا چهار تیم این شانس را دارند که تا انتهای فصل برای قهرمانی بجنگند.

بخت پرسپولیس برای دفاع از عنوان قهرمانی اش چقدر است؟

قطعاً پرسپولیس این شانس را دارد که بتواند قهرمانی اش را تکرار کند. البته مشکلاتی که گفتم وجود دارد که باید برطرف شود تا کادرفنی بتواند به سمت اهدافی که در سر دارد و روزهای سختی که پیش رویش است پیش برود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها