کد خبر : 70792

دروازه بان پرسپولیس وارد «مسیر بی بازگشت» شد؟

دروازه بان پرسپولیس وارد «مسیر بی بازگشت» شد؟

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس پس از دریافت باقیمانده قرارداد فصل گذشته خود تصمیم به ترک ایران در آستانه بازی این تیم با هوادار تهران گرفت.

به گزارش مهر، بوژیدار رادوشوویچ که پیش از این گفته بود در ابتدای «یک مسیر بی بازگشت» با پرسپولیس قرار دارد، پس از دریافت ۵۰ هزار یورو در روز گذشته بابت قرارداد فصل گذشته خود تهران را ترک کرد.

او که بابت قرارداد امسال خود نیز پول اندکی دریافت کرده بود حاضر به پذیرش وعده مجید صدری برای دریافت باقیمانده طلب خود تا هفته آینده نشد تا در آستانه دیدار با هوادار از کشور خارج شود.

رادوشوویچ در حالی تصمیم به ترک ایران گرفت که پیش از این چندین بار در نامه‌های رسمی خواستار تسویه باشگاه شده بود اما مشکلات مالی باشگاه مانع از تسویه کامل با این بازیکن شد.

تنها عضو خارجی پرسپولیس در حالی تهران را ترک کرد که تا پایان فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد این بازیکن دیگر تمایل به ماندن در جمع شاگردان یحیی گل محمدی نداشته است.

رادوشوویچ در فصل گذشته نیز پس از صحبت های ابراهیم شکوری مدیر اجرایی وقت باشگاه نیز حاضر به بازگشت به ایران نشد اما وساطت یحیی گل محمدی باعث شد تا او در پرسپولیس بماند و برای این تیم بازی کند.

رادو تنها بازیکن خارجی پرسپولیس محسوب می‌شود که در هر پنج قهرمانی متوالی این تیم حضور داشت.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها