کد خبر : 70754

شجاع خلیل زاده پرونده بازگشت به پرسپولیس را بست

شجاع خلیل زاده پرونده بازگشت به پرسپولیس را بست

با بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس در فصل گذشته، هر از گاهی شایعه بازگشت دیگر ستاره های جدا شده از این تیم از جمله شجاع خلیل زاده نیز در فضای هواداری می پیچد.

با این حال شجاع خلیل زاده در جدیدترین گفتگوی خود جواب نهایی به شایعات بازگشت به پرسپولیس را داده است.

در واقع آنگونه که از صحبت های شجاع خلیل زاده برمی آید، مبالغ قراردادهای خارجی آنقدر جذاب است که عملا مانع بزرگی برای بازگرداندن ستاره ها به تیم های داخلی می شود. به این ترتیب بازیکنان ستاره تا زمانی که پیشنهاد خارجی داشته باشند حتی به پرسپولیس هم برنخواهند گشت.

شجاع در گفتگوی خود با همشهری گفت: تمام فوتبالیست‌ها در ایران و کشورهای دیگر قطعا مسائل مالی را در اولویت قرار می‌دهند. در فوتبال ایران فوتبالیست‌ها شرایط سختی دارند و باید به‌خودشان، خانواده، زندگی و آینده‌شان فکر کنند. متأسفانه ارزش پول ما پایین است و می‌بینید که قیمت دلار از ۳۰هزار تومان هم گذشته است. شک نکنید هر فوتبالیستی پیشنهاد خارجی داشته باشد قطعا قبول می‌کند، چون دوست ندارد آینده و خانواده‌اش را نابود کند. الان برخی قراردادها در ایران ۵۰ تا ۱۰۰هزار دلار است، مگر می‌شود؟! کدام آدم عاقلی اگر پیشنهاد خارجی داشته باشد آن را رد می‌کند؟ هر کس بگوید رد می‌کنم دروغ می‌گوید. من از حضور در فوتبال قطر راضی هستم و خدا را شکر می‌کنم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها