کد خبر : 70663

پیشکسوت استقلال: آبی ها مساوی می خواستند

پیشکسوت استقلال: آبی ها مساوی می خواستند

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه نبود بازیکنان تعیین کننده در جمع شاگردان فرهاد مجیدی باعث شد تا استقلال یک بازی دیگر را با تساوی تمام کند.

به گزارش خبرورزشی، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا استقلال پنجمین تساوی متوالی خود را کسب کند.

صادق ورمزیار درباره دربی نود و هفتم اظهاراتی را مطرح کرد:

چرا مصاف استقلال و پرسپولیس تا این اندازه سرد و کسل کننده بود؟

واقعاً اگر بیننده تلویزیونی پای این بازی بیهوش نشده باشد جای تعجب دارد. متاسفانه نبود بازیکن تعیین کننده در جمع شاگردان فرهاد مجیدی باعث شد تا این تیم از همان چند موقعیتی که به دست آورده نتواند به درستی استفاده کند. فصل گذشته استقلال یک مهدی قائدی داشت که انصافاً بازیکنی تعیین‌کننده بود.

در کل چرا دربی تا این اندازه کسل کننده شد؟

وقتی تیم بازیکنی نداشته باشد که تاکتیک پذیر باشد همین می‌شود. فوتبال بدون افت و خیز برگزار می‌شود. استقلال بازیکن تاکتیک پذیری ندارد که بتواند درون زمین دستورات کادر فنی را اجرا کند. من فکر می‌کنم همه برای مساوی به میدان رفته بودند. هر سه ضلع باشگاه یعنی بازیکنان، مربیان و مدیریت. شاید فقط تماشاگران بودند که دوست داشتند این بازی برنده داشته باشد.

مطرح شدن بحث تبلیغات محیطی طی روزهای قبل از دربی تا چه اندازه در این موضوع دخیل بود؟

من قبلا هم گفته بودم هرکسی در تیم باید وظیفه خودش را انجام بدهد. اگر بحث مدیریتی است مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بروند و در این باره بجنگند. به بازیکن و مربی ربطی ندارد که در این مسائل دخالت کند. این کار باعث ایجاد تداخل کار می‌شود. مثل اینکه مدیرعامل بیاید و ارنج تیم را تغییر بدهد.

در خط حمله استقلال چرا کسی نتوانست موقعیت‌های درون شش قدم را به گل تبدیل کند؟

معمولاً وقتی بازیکنی به یک تیم جدید می‌رود اگر در سه هفته اول نتواند خودش را در قالب تاکتیکی تیم قرار دهد دیگر تا آخر فصل نمی‌تواند جابیافتد. این حرفی که می‌زنم روی تجربه بالای ۳۵ سال حضور در استقلال به عنوان بازیکن و مربی است. یامگا در بازی اول گل زد ولی در بازی‌های بعدی نه پیشرفت کرد و نه عقب پسرفت داشت. به نظرم ژستد باعث شده ارسلان مطهری و آرمان رمضانی را بسوزانیم. قطعاً حضور مطهری در این بازی می‌توانست اثرگذارتر باشد. ژستد یک مهاجم فرز و تند تیز درون شش قدم نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها