کد خبر : 70657

اوضاع دارد برای فرهاد سخت می شود

اوضاع دارد برای فرهاد سخت می شود

پنجمین تساوی متوالی استقلال، تعداد منتقدان فرهاد مجیدی در فضای مجازی را بیشتر کرده است.

به گزارش فوتبالی، سرمربی استقلال حق دارد روی این نکته مانور کند که اگر موعود بنیادی‌فرد تکل فرشاد فرجی روی پای رودی ژستد را پنالتی می‌گرفت، استقلال برنده دربی می‌شد منتهی به جز اشتباهات داوری – که از دید مجیدی، 6 امتیاز را از استقلال گرفته – مسائل دیگری هم در ناکامی 5 هفته‌ای استقلال در کسب برد موثر بوده است.

در کانال‌های هواداری استقلال در فضای مجازی، انتقادهایی از فرهاد مجیدی صورت گرفته است. اینکه تیم او ذهنیت تیم برنده را ندارد و به نظر می‌رسد به مساوی( طبق آمار متریکا، تا امروز سابقه نداشته که استقلال، 5 هفته متوالی، مساوی کند) عادت کرده و این موضوع می‌تواند مانع قهرمانی احتمالی آبی‌ها در لیگ برتر شود.

ترجیح دادن رودی ژستد به نفراتی مثل ارسلان مطهری و امین قاسمی‌نژاد، سوژه دیگر انتقادها از مجیدی در فضای مجازی است. از نظر منتقدان سرمربی استقلال، ژستد نباید اولویت فرهاد برای حضور در ترکیب اصلی باشد و او باید به مهاجمان دیگر تیمش هم فرصت بدهد.

کار به جایی رسیده که بین منتقدان و طرفداران مجیدی در فضای مجازی، بحث شدیدی شکل گرفته است. طرفداران فرهاد روی اشتباهات داوری مانور می‌کنند و اینکه نمایش استقلال در دو هفته گذشته بهتر شده و باید از مجیدی حمایت کرد منتهی منتقدان مجیدی معتقدند نمایش استقلال در 5 هفته گذشته – به جز بازی با صنعت نفت – جایی برای دفاع از مجیدی و همکارانش نمی‌گذارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها