کد خبر : 70592

جریمه 50 میلیون دامن استقلال را می گیرد؟

جریمه 50 میلیون دامن استقلال را می گیرد؟

آیا جریمه 50 میلیون تومانی در انتظار فرهاد مجیدی و استقلال است؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که سازمان لیگ اعلام کرده نشست خبری سرمربیان استقلال و پرسپولیس در محل این مجموعه برگزار خواهد شد، باشگاه استقلال از خبرنگاران دعوت کرده که برای حضور در نشست خبری فرهاد مجیدی قبل از دربی، به هتل اسپیناس بروند.

واکنش سازمان لیگ به این اتفاق، صدور بیانیه‌ای است که بر اساس آن استقلال تهدید به جریمه و محدودیت شده است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در استان تهران نشست‌های خبری توسط سازمان لیگ فوتبال برگزار می شود و مربیانی که در نشست های خبری تعیین شده از سوی هیات فوتبال و سازمان لیگ حاضر نشوند برابر مقررات با جرایم و محرومیت مواجه خواهند شد.

به نظر می‌رسد در صورتی که اختلاف باشگاه استقلال با سازمان لیگ تا فردا ادامه پیدا کند و خبری از حضور مجیدی در سالن کنفرانس سازمان لیگ نباشد، جریمه‌ای 50 میلیون تومانی در انتظار او باشد.

پیش از این گفته می‌شد که سازمان لیگ در حال تدوین قانونی در این زمینه است که سرمربی در صورت عدم شرکت در نشست خبری 50 میلیون تومان جریمه نقدی شود. جریمه پیشین غیبت در نشست خبری 5 میلیون تومان بود. از طرف دیگر اخبار غیررسمی حاکی از آن است که باتوجه به مصوبه سازمان لیگ، مربیانی که از  اول آذرماه به بعد در نشست خبری شرکت نکنند با جریمه 50 میلیون تومانی مواجه می‌شوند و حالا باید دید سازمان لیگ، استقلال و فرهاد مجیدی را جریمه خواهد کرد یا نه.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها