کد خبر : 70534

فرهاد مجیدی اجازه تمرین به رشید مظاهری نداد

فرهاد مجیدی اجازه تمرین به رشید مظاهری نداد

رشید مظاهری ، دروازه‌بان استقلال دیروز در محل تمرین تیمش حضور یافت اما همراه با سایر بازیکنان تمرین نکرد. رشید مظاهری دروازه‌بان باتجربه استقلال که مدت زیادی است دور از ترکیب این تیم مانده، ظاهراً دچار مصدومیت شده است.

به گزارش ایران ورزشی، رشید مظاهری قبل از سفر به آبادان برای سومین بازی متوالی از لیست بازیکنان خط خورد و بعد باشگاه استقلال اعلام کرد دلیل این خط خوردن مصدومیت بوده است. مظاهری دیروز به محل تمرین آبی‌پوشان رفت اما به خاطر مصدومیتش تمرین نکرد. او در حاشیه تمرین جلسه‌ای کوتاه را با فرهاد مجیدی درباره وضعیتش برگزار کرد و سپس محل تمرین را ترک کرد. مظاهری با توجه به شرایطی که دارد احتمالاً به دیدار با پرسپولیس در دربی پایتخت هم نمی‌رسد. 

او فعلاً اقدامات درمانی را انجام می‌دهد تا بتواند شرایط بازگشت به تمرینات را به دست آورد. مظاهری اما بعد از اینکه از سوی مجیدی اجازه تمرین پیدا کردن، نگرفت در ارتباط با حضورش در تمرین و اینکه همراه با دیگر بازیکنان تیم تمرین نکرد، گفت: «قصد تمرین کردن با تیم را داشتم و خوشبختانه بعد از اتفاقی که در تمرین دو روز پیش رخ داد، در حال حاضر شرایط خوبی دارم. 

با این حال آقای مجیدی تأکید داشت که دو جلسه فیزیوتراپی انجام دهم و با صلاحدید ایشان تمرین نکردم. سرمربی محترم تیم این موضوع را به کادر پزشکی انتقال دادند و من هم با پشت سر گذاشتن دو جلسه فیزیوتراپی، از روز پنج‌شنبه با تیم تمرین خواهم کرد.»

این بازیکن در مورد اینکه گفته می‌شود محل تمرین را ترک کرده است، گفت: «این تحلیلی است که ممکن است رسانه‌ها داشته باشند ولی من با صلاحدید سرمربی با تیم تمرین نکردم. قبلاً هم گفته بودم که مصدومیتی ندارم و می‌توانم با صلاحدید کادر فنی به میدان بروم، ضمن اینکه از لحاظ بدنی هم در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برم. سربلندی و موفقیت استقلال از همه چیز مهم‌تر است و امیدوارم تیم ما در فصل جاری با کسب بهترین نتایج، هوادارانش را خوشحال کند.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها