کد خبر : 70497

معادلات دروازه بان فیکس استقلال در دربی 97 پیچیده شد

معادلات دروازه بان فیکس استقلال در دربی 97 پیچیده شد

هشت دقیقه از بازی استقلال و نفت نگذشته بود که تیم نفت آبادان به گل رسید و استقلالی‌ها را شوکه کرد! البته غیر از این صحنه نفت نتوانست فشاری روی دروازه استقلال وارد کند اما گلی که علیرضا رضایی دریافت کرد موقعیت این گلر را برای بازی دربی به خطر انداخت.

به گزارش ایران ورزشی، حسین حسینی در بازی استقلال و فجرسپاسی در دقایق پایانی گلی خورد که همان گل او را روی نیمکت فرستاد و بعد از آن بازی، رضایی در سه بازی اخیر استقلال درون دروازه قرار گرفت. این در حالی است که رضایی در بازی استقلال و نفت آبادان در دقایق ابتدایی گل خورد و این اتفاق می‌تواند موقعیت او را برای بازی دربی متزلزل کند.

 آنچه مسلم است رشید مظاهری مورد غضب مجیدی است و به خاطر اینکه بحث مصدومیت او نیز مطرح شده در بازی دربی به احتمال زیاد نخواهد بود و رقابت در این بازی حساس با رضایی و حسینی خواهد بود.

 این دو گلر اما هر کدام در بازی با نفت و فجر یک گل دریافت کردند و شرایط‌شان برای انتخاب یکی است اما رضایی در سه بازی قبل دربی حضور داشته و حسینی نیمکت‌نشین بوده است.

 اگر تصور کنیم که مجیدی به دلیل دریافت گل مقابل نفت از رضایی راضی نیست شانس حسینی بیشتر می‌شود اما اگر بخواهد ثباتی درون دروازه‌اش باشد، حسینی جایگاهی در دروازه استقلال ندارد. کارشناسان معتقد هستند که باید هر تیمی از بابت دروازه‌بان ثبات داشته باشد و تغییر دائمی در این پست اصلاً درست نیست. 

حالا اگر فرهاد مجیدی با هر اشتباه گلر خود را عوض کند این بی‌ثباتی می‌تواند در طولانی‌مدت به ضرر استقلال باشد و در بازی حساس دربی هم قطعاً خودش را بیشتر نشان می‌دهد.

 به هر حال معمای انتخاب گلر در بازی دربی می‌تواند یکی از مسائل مهم قبل از بازی در دربی باشد اما در شرایطی که از هفت بازی دو گل استقلال دریافت کرده، مشکل جای دیگری است و مجیدی باید تمام توان خود را برای انتخاب بازیکن اصلح‌تر در بازی دربی (در خط حمله) بگذارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها