کد خبر : 70464

جایگاه غیرقابل انتظار رشید مظاهری در استقلال

جایگاه غیرقابل انتظار رشید مظاهری در استقلال

استقلال بارش را در غیاب 3 بازیکن (مظاهری، رمضانی و مرادی) برای بازی با صنعت نفت آبادان به خوزستان بست که شاخص‌ترین چهره میان جا مانده‌ها رشید مظاهری است. دروازه‌بانی که هرگز تصور نمی‌کرد در فصل بیست و یکم با چنین سرنوشتی مواجه شود.

به گزارش ایران ورزشی، او در شرایطی با استقلال به لیگ جدید گام گذاشت که ماه‌ها به دنبال جدایی بود و حتی در نقل و انتقالات به طور یکطرفه قراردادش را فسخ کرد اما در نهایت دوباره تصمیم به ماندن در استقلال گرفت. شاید مظاهری تصور می‌کرد با ماندن در استقلال بتواند جایگاهش را پس بگیرد اما همه اتفاقات برخلاف میل او پیش رفت. 

مظاهری ابتدا تصور می‌کرد اگر دروازه‌بان اول استقلال در لیگ جاری نباشد، دروازه‌بان دوم خواهد بود اما تصمیم‌های سرمربی استقلال به سمتی رفت که او تبدیل به دروازه‌بان سوم استقلال شد. این وضعیت برخاسته از ظهور یک دروازه‌بان جدید است که در هفته‌های اخیر در قفس توری استقلال قرار گرفته است.

 او علی رضایی است. دروازه‌بانی که برای ارزیابی دقیق توانایی‌هایش نیاز است محکی جدی‌تر را پشت سر بگذارد اما به هر شکل اکنون او در موقعیتی است که از سوی مجیدی به عنوان مرد اول دروازه‌ در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و سیدحسین حسینی دروازه‌بان دوم است و رشید مظاهری عملاً به گزینه سوم دروازه‌بانی در استقلال تبدیل شده است. مجیدی حتی در هفته‌های اخیر یک بار هم جای مظاهری را با حسینی عوض نکرده تا لااقل این دروازه‌بان حضور روی نیمکت را تجربه کند که این نشان می‌دهد جایگاه دروازه‌بانی که در دوران مدیریت احمد سعادتمند توانسته بود حقوق قابل توجهی از استقلال دریافت کند، اکنون به مخاطره جدی افتاده است. تردیدی نیست اگر رضایی روند رو به رشدی داشته باشد، رشید مظاهری در نیم فصل از استقلال جدا خواهد شد. او در همین راستا مذاکراتی را هم با چند تیم آغاز کرده تا اگر با همین منوال پیش رفت نیم فصل دوم را از دست ندهد و بتواند بازی در ترکیب استقلال را تجربه کند. آیا مظاهری و استقلال از هم جدا خواهند شد؟!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها