کد خبر : 70455

گل محمدی: شل نمی گیریم

گل محمدی: شل نمی گیریم

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو،  یحیی گل‌ محمدی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: مقابل تیمی بازی داریم که جوان و دونده است و شرایطی دارند که می‌خواهند امتیاز بگیرند.

ما بازی‌های خوبی را از آنها دیدیم و فکر می‌کنم باید به خوبی تمرکز کنیم تا یک بازی خوب همراه با کسب سه امتیاز داشته باشیم. با شرایطی که در جدول وجود دارد، هم ما و هم نفت مسجدسلیمان شرایط ویژه‌ای در جدول داریم و باید سه امتیاز را بگیریم، به ویژه اینکه ما در بازی خانگی به هیچ عنوان دوست نداریم امتیاز از دست بدهیم.

گل محمدی در ادامه افزود: تقریباً آماده بازی مقابل نفت مسجدسلیمان هستیم. بعد از پیروزی که مقابل صنعت نفت کسب کردیم یک مقدار از نظر روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کردیم. هرچند که به خاطر بدقولی باشگاه یکسری مشکلات گریبانگیر بازیکنان است، ولی در هر صورت آماده انجام یک بازی خوب هستیم و فردا هم باید تمرکز خوبی داشته و هم بتوانیم گردش توپ داشته باشیم و بازی را به خوبی مدیریت کنیم. باید مثل بازی قبل موقعیت ایجاد کنیم و یک بازی شناور و سرعتی انجام دهیم و بتوانیم از لایه‌های دفاعی حریف بگذریم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها