کد خبر : 70454

چرا سروش رفیعی پرسپولیسی نشد؟

چرا سروش رفیعی پرسپولیسی نشد؟

روایت جدیدی درباره منتفی شدن حضور سروش رفیعی در پرسپولیس مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که امروز برخی رسانه‌ها مدعی شدند هافبک سپاهان به گل‌محمدی پیغام داده که حاضر است در نقل و انتقالات زمستانی رضایتنامه‌اش از سپاهان را بگیرد و به پرسپولیس برگردد( این خبر توسط یک کانال نزدیک به باشگاه پرسپولیس تکذیب شده است)، روزنامه ایران‌ورزشی در گزارشی به این موضوع پرداخته که کادر فنی پرسپولیس به دنبال جذب رفیعی در نقل و انتقالات تابستانی بود که بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد.

بر اساس این گزارش،  وقتی سروش رفیعی اواخر مرداد برای سپری کردن تعطیلات به کانادا رفته بود، سرمربی پرسپولیس با این بازیکن صحبت کرد اما رفیعی همان زمان گفت با توجه به اینکه فرزندی در راه دارد مسائل مالی برایش اولویت خواهد داشت و اینطوری شد که حدود دو هفته بعد قراردادش با سپاهان را تمدید کرد.

بعداً گفته شد رفیعی با رقمی حدود 9 تا 10 میلیارد تومان قراردادش با سپاهان را تمدید کرده و نیمی از این مبلغ را در شروع فصل گرفته است. این اتفاق در حالی رخ داد که اگر سروش حاضر به بازگشت به پرسپولیس می‌شد، بعید بود نصف همان رقم سپاهان نصیبش شود و در خوشبینانه‌ترین حالت قرارداد 4 تا 5 میلیارد تومانی با او می‌بستند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها