کد خبر : 70448

ورزشگاه ها دوباره به روی تماشاگران بسته شد

ورزشگاه ها دوباره به روی تماشاگران بسته شد

به گفته مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر، بازیهای هفته هفتم به احتمال زیاد، بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، همانطور که دیروز نوشتیم، به نظر می‌رسد بر خلاف مسابقات دو هفته قبل که ورزشگاه آزادی میزبان تماشاگر استقلال و پرسپولیس بود، در بازیهای هفته هفتم خبری از حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها نباشد و به مانند 4 هفته ابتدایی لیگ، کلیه مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در گفت‌و‌گو با فوتبالی به این نکته اشاره کرد که احتمالا در بازیهای فردا و پس‌فردا، خبری از تماشاگران در ورزشگاه‌ها نخواهد بود.

او در پاسخ به سوالی که دلیل عدم ورود تماشاگران تا چه حد به رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در طول دو هفته گذشته ارتباط دارد، بیان کرد: اتفاقی که افتاد این بود که قرار شد 2 بازی با حضور تماشاگران برگزار شود و پس از آن وارد فاز اجرایی در سراسر کشور شویم اما تا این لحظه ابلاغی بابت این موضوع دریافت نکردیم و به نظر می رسد که همچنان باید بازیها بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

از مهدی درباره دربی پرسیدیم و اینکه آیا در آن بازی خبری از ورود تماشاگران به ورزشگاه آزادی خواهد بود یا نه. پاسخ او را بخوانید: ما قطعا فوتبالی فکر می‌کنیم و علاقمند به حضور تماشاگران روی سکوهای ورزشگاه هستیم اما این وزارت ورزش و وزارت بهداشت هستند که در این زمینه تصمیم خواهند گرفت. با توجه به اینکه این هفته بدون تماشاگر خواهد بود تکلیف هفته آینده نیز همچنان مشخص نشده است.

ممنوعیت ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها در شرایطی رخ داده که پیش از این و در تاریخ 19 آبان، غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که با ایجاد سامانه هوشمند کنترل کارت واکسیناسیون که قرار است از 20 آبان ماه سال جاری توسط وزارت بهداشت فعال شود، فدراسیون‌های ورزشی با لحاظ شرایط می‌توانند نسبت به حضور تماشاگران در اماکن ورزشی اقدام کنند.

بعد از او نوبت به حسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت که اعلام کند عملیاتی شدن حضور تماشاگران در ورزشگاه احتمالا از اول آذر رخ خواهد داد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها