کد خبر : 70383

این بازیکن راز بزرگ پیروزی پرسپولیس بود

این بازیکن راز بزرگ پیروزی پرسپولیس بود

شاگردان یحیی گل محمدی پس از ۵ هفته نمایش متوسط و نسبتا ضعیف بالاخره در دیدار با صنعت نفت آبادان بازی تماشاگرپسندی را به همراه پیروزی ارائه دادند.

به گزارش خبرورزشی، به نظر می‌رسید نیمکت نشین کردن رضا اسدی و اضافه شدن احسان پهلوان در نقش هافبک میانی به این تیم کمک کرده باشد اما شماره ۱۴ پرسپولیس فقط ۲۵ دقیقه در زمین دوام آورد. پس ماجرا و راز بزرگ پیروزی پرسپولیس مقابل نفت آبادان چه بود؟

کادر فنی پرسپولیس در دیدار با تیم علیرضا منصوریان، مأموریت ویژه ای به امید عالیشاه داده بود. این بازیکن با تجربه که در غیاب سید جلال حسینی، بازوبند کاپیتانی تیمش را نیز بر بازو بسته بود در مصاف با نفت آبادان از سوی یحیی گل محمدی مجوز گرفته بود که آزادانه هرجای زمین که خواست برود و تردد کند! امید عالیشاه می‌توانست به عنوان فوروارد، هافبک تهاجمی، وینگرراست و چپ و ... خلاصه هر جایی از زمین حریف که دلش خواست مانور بدهد، دریبل بزند و کار کند.

انصافا هم کاپیتان پرسپولیس خوب ظاهر شد به قدری که هم‌تیمی‌هایش پس از پایان بازی به او لقب «هالک شگفت انگیز» دادند زیرا معتقد بودند با دوندگی و قدرت فراوان باعث شده مدافعان حریف گیج و مبهوت شوند! در واقع تاکتیک اصلی مربیان پرسپولیس هم همین بود تا مدافعان صنعت نفت آبادان نتوانند تشخیص بدهند پُست بازی امید عالیشاه دقیقا کجاست تا مهارش کنند.

به نظر می‌رسد این تاکتیک امتحان پس داده در دیدار با نفت مسجد سلیمان نیز تکرار شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها