کد خبر : 70327

دو بازیکن بی حاشیه پرسپولیس نیز به روند اتفاقات معترض شدند

دو بازیکن بی حاشیه پرسپولیس نیز به روند اتفاقات معترض شدند

اشتباهات داوری در بازی پرسپولیس و صنعت نفت موجب شد تا دو بازیکن بی حاشیه و کمتر انتقاد کننده پرسپولیس نیز لب به گله و شکایت باز کنند.

مهدی ترابی و مهدی شیری دو بازیکن با اخلاقی هستند که کمتر از آنها مصاحبه ای در خصوص داوری و دیگر حاشیه ها دیده می شود اما روند اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و نفت آبادان رخ داد این دو بازیکن را نیز وادار به صحبت در خصوص داوری بازی کرد.

مهدی شیری در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت اظهار کرد: بازی سنگینی بود اما خداراشکر توانستیم با حضور هواداران این بازی را ببریم و سه امتیاز را کسب کنیم.

او ادامه داد: در حق تیم ما دارد ظلم می‌شود و دیدید که گل صد درصد ما را نگرفتند و این‌ها در بازی تاثیر می‌گذارد.

مهدی ترابی در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت اظهار کرد:  این برد را به هواداران‌ خوب‌مان تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه به همین شکل به ورزشگاه بیایند و ما هم با بازی‌های خوبمان خوشحالشان کنیم.

او درباره صحنه‌ای که در محوطه جریمه سرنگون شد، گفت: کارشناسان می‌بینند و نظر می‌دهند و من آن صحنه را هم پذیرفتم اما در صحنه‌های بعدی تمام خطاهایی که روی من می‌شد را نادیده می‌گرفت و رد می‌شد.

هافبک پرسپولیس اضافه کرد: فاصله تا آخر فصل زیاد است اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بازی به بازی پیش برویم و موفق عمل کنیم.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها