کد خبر : 70281

دروازه بان جدید پرسپولیس را بشناسید + عکس

دروازه بان جدید پرسپولیس را بشناسید + عکس

هواداران پرسپولیس شوخی جالبی با وحید امیری ستاره با اخلاق تیمشان انجام دادند.

به گزارش خبرورزشی - بدون شک یکی از بهترین و بی حاشیه ترین فوتبالیست‌های چند سال اخیر فوتبال ایران وحید امیری است. آچار فرانسه پرسپولیس و تیم ملی که در هر پستی بازی کند؛ بهترین نمایش ممکن را ارائه می کند در بازی مقابل لبنان و سوریه هم فوق العاده ظاهر شد و نقش پررنگی در بردهای تیم ملی ایفا کرد.

مرد بی حاشیه فوتبال ایران بار دیگر نشان داد بی جهت نیست که هیچ مربی نمی تواند از او چشم پوشی کند. اگر به کارنامه وحید در چند سال اخیر نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که امیری زیر نظر همه مربیانی که با او کار کرده است. مهره ای فیکس و به شدت تاثیرگذار بود.

گاهی اوقات پیش می آید در پرسپولیس یا تیم ملی، امیری در طول ۹۰ دقیقه بارها پستش را تغییر می دهد و در همه این پست‌ها هم تاثیرگذار است. همین موضوع هم دست مایه طنز هواداران پرسپولیس شده و آنها شوخی جالبی با ستاره تیمشان انجام دادند. پرسپولیس در ۶ دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا و فصل جدید لیگ برتر نتوانستند دروازه خود را بسته نگه دارند و به اصطلاح کلین شیت کند.

عکس| انتخاب شگفت انگیز در فضای مجازی؛ این بازیکن بی حاشیه و فنی باید دروازه بان پرسپولیس شود!

در ۴ دیدار حامد لک و در ۲ بازی آخر هم رادو درون دروازه قرار گرفت ولی هر دو گلر پرسپولیسی ها در ثبت کلین شیت ناموفق بودند. موضوعی که برخلاف سال های قبل به نقطه ضعف پرسپولیس تبدیل شده و در صورت ادامه این روند، قطعا مشکلات زیادی را برای قهرمان ۵ دوره اخیر فوتبال ایران به وجود خواهد آورد.

با توجه به عملکرد نه چندان خوب لک و رادو و همچنین نمایش های فوق العاده وحید امیری در چند وقت اخیر، هواداران پرسپولیس از کادر فنی این تیم درخواست کردند اگر به دنبال کلین شیت هستید وحید امیری را درون دروازه قرار دهید. این شوخی جالب پرسپولیسی ها بازخورد زیادی در فضای مجازی داشت و حتی با استفاده از فوتوشاپ، تصویر امیری با لباس گلری هم منتشر شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها