کد خبر : 70247

اتفاق هفته گذشته دوباره برای دروازه بان استقلال تکرار می شود؟

اتفاق هفته گذشته دوباره برای دروازه بان استقلال تکرار می شود؟

حتی اگر علی رضایی در ترکیب اصلی استقلال نباشد، در لیست بازی با گل‌گهر سیرجان قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایران ورزشی، این دروازه‌بان در بازی با نساجی موفق‌ترین بازیکن تیمش بود و توانست در اولین حضور خود، نمایش اطمینان‌ بخشی داشته باشد. 

عملکرد این دروازه‌بان مورد تحسین مربیان استقلال هم قرار گرفته و دایره توجه به او رو به فزونی است. اینکه رضایی در بازی با گل‌گهر سیرجان دروازه‌بان اول استقلال باشد یا از روی نیمکت این بازی را تماشا کند قطعاً مشخص نیست اما می‌شود با اطمینان خاصی گفت که رضایی در لیست قرار خواهد گرفت اما سؤالی که ذهن دوستداران استقلال را به خود مشغول کرده این است که از میان حسینی و مظاهری کدام‌یک از فهرست خارج خواهد شد؟ با توجه به تصمیمی که مجیدی در بازی با نساجی اتخاذ کرد احتمالاً رشید مظاهری دوباره روی نیمکت خواهد نشست. 

هر چند که هنوز سرمربی استقلال درباره دکترین خود برای این بازی سخنی به میان نیاورده و خبری هم از تمرین استقلال به بیرون درز نکرده اما به احتمال زیاد او دوباره مظاهری را از لیست استقلال خارج خواهد کرد.

 مظاهری بعد از بازی با نساجی نسبت به این تصمیم واکنشی حرفه‌ای نشان داد اما باید دید با ادامه روند خروج از لیست استقلال آیا باز هم همین رویه را اتخاذ خواهد کرد یا خیر؟! جالب است که در همین ایام که مظاهری از فهرست استقلال کنار گذاشته شده، شایعاتی هم پیرامون برخی مسائل خانوادگی او به گوش رسید که بسیار عجیب بود. 

دروازه‌بان استقلال البته با انتشار یک عکس خانوادگی به این شایعات پاسخ داد تا مشخص شود برخی بی‌میل نیستند به موازات افول او در استقلال شایعاتی هم برایش ایجاد کنند تا او یکی از اولین گزینه‌های احتمالی برای جدایی از استقلال در نیم فصل باشد.

 البته برای مظاهری همچنان فرصت باقی است و در فوتبال هر اتفاقی ممکن خواهد بود و حتی ممکن است سرمربی استقلال در همین نیم فصل اول نیز باز هم به مظاهری بازی دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها