کد خبر : 70240

خبر جدید درباره بازگشت عادل فردوسی پور به صدا و سیما

خبر جدید درباره بازگشت عادل فردوسی پور به صدا و سیما

رییس صداوسیما موضع خود در مورد بازگشت عادل فردوسی پور را تکرار کرد.

به گزارش خبرورزشی، حمید جبلی رئیس جدید صداو سیما بعد از قبول این پست اعلام کرد مشکلی برای بازگشت عادل فردوسی پور به آنتن تلویزیون ندارند.

بعد از این اظهارنظر اکثر رسانه‌ها گمانه‌زنی کردند و نوشتند عادل در آستانه بازگشت به شبکه سه قرار دارد و به زودی کارش را آغاز می‌کند. در این مدت اما اتفاقی رخ نداد. 

امروز جبلی وقتی دوباره با این سوال روبه‌رو شد که آیا فردوسی پور بازمی‌گردد، جواب داد: «در مورد بازگشت چهره‌هایی همچون عادل فردوسی‌پور به آنتن رسانه ملی هم پاسخ همان است که از قبل اعلام کرده‌ام.» 

***

جالب است که رئیس سابق صداوسیما هم پیشتر می گفت مشکلی برای بازگشت فردوسی پور به تلویزیون وجود ندارد. رئیس جدید نیز در برخورد با مردم و چهره های رسانه ای همین حرف ها را تکرار می کند. سوال این است: مگر ریاست صداوسیما بالاترین مرجع تصمیم سازی در این ارگان نیست؟ پس چگونه است که روسای صداوسیما با اینکه می گویند مشکلی برای بازگشت عادل وجود ندارد این اتفاق رخ نمی دهد؟ مشکل از کجاست؟

پیمان جبلی نمی تواند با گفتن یک جمله ساده و مثبت درباره مجری برنامه توقیف شده ۹۰، مردم و رسانه ها را توجیه کند. افکار عمومی به دنبال یک راهکار عملی در این زمینه هستند؛ وگرنه همه آدم ها که می توانند خوب شعار بدهند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها