کد خبر : 70207

معمای ماندن یا رفتن رشید مظاهری از استقلال پیچیده تر شد

معمای ماندن یا رفتن رشید مظاهری از استقلال پیچیده تر شد

با ورود علی رضایی به چرخه دروازه‌بانی در استقلال حالا دایره مدعیان حضور در ترکیب اصلی آبی‌ها وسعت بیشتری گرفته است. اکنون نه فقط سیدحسین حسینی که سال‌ها است در قفس توری آبی‌ها دیده می‌شود و نه رشید مظاهری که فصل پیش با هیاهوی بسیاری گام به استقلال گذاشت، بلکه یک دروازه‌بان جوان نیز مدعی حضور در ترکیب اصلی شده است؛ دروازه‌بانی که البته برای ارزیابی دقیق توانایی‌هایش زمان قابل توجهی نیاز است و با یک بازی نمی‌توان گفت که در حد و اندازه استقلال هست یا نیست؟!

به گزارش ایران ورزشی، با این حال رضایی به سبب مهار یکی دو موقعیت صددرصد گلزنی در بازی با نساجی در موقعیتی قرار گرفته که حتی می‌شود او را به دلیل بسته نگه داشتن دروازه تیمش در اولین تجربه، دروازه‌بان استقلال در بازی مقابل گل‌گهر هم نامید که اگر این تصمیم از سوی فرهاد مجیدی اتخاذ شود بدون شک در آینده‌ای نه چندان دور تحولات مهمی در این پست به وجود خواهد آمد.

ادامه دادن استقلال با رضایی در لیگ برتر بدان معنا است که سرمربی آبی‌ها روی گزینه جدید حساب ویژه باز کرده و قصد دارد از او استفاده کند. در این شرایط منطقی نیست که استقلال 3 دروازه‌بان مدعی را در تیم خود حفظ کند و با توجه به اینکه سیدحسین حسینی در همه این سال‌ها به عنوان یک نقطه اتکا همواره در استقلال بوده محال است که او در نیم فصل قصد جدایی داشته باشد.

حسینی حتی در شرایطی که مظاهری با سر و صدای رسانه‌ای به استقلال ملحق شد با وجود داشتن پیشنهاد از استقلال نرفت و اکنون نیز او خواهد ماند تا دوباره فرصت بازی پیدا کند. در این میان اما وضعیت رشید مظاهری قدری پیچیده‌تر خواهد شد و هیچ بعید نیست که او در نیم فصل استقلال را به سمت تیم دیگری ترک کند و به تیمی برود که بازی‌های بیشتری انجام دهد. البته تحقق این ماجرا بستگی به تصمیم مجیدی در بازی با گل‌گهر هم دارد. چنانچه سرمربی استقلال در این بازی هم از رضایی استفاده کند مشخص می‌شود که روی این دروازه‌بان حساب دیگری باز کرده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها