کد خبر : 70206

پرونده جذب بازیکن خارجی جدید در استقلال بسته شد

پرونده جذب بازیکن خارجی جدید در استقلال بسته شد

طی روزهای اخیر بارها پیرامون جذب بازیکن خارجی از سوی استقلال خبر شنیدیم اما باشگاه استقلال قصد ندارد به این زودی اقدامی در راستای جذب بازیکن خارجی جدید انجام دهد.

به گزارش ایران ورزشی، هفته پیش حتی روزنامه‌های برزیلی از مذاکرات باشگاه استقلال با بازیکنی به نام کارلوس رونمایی کردند اما ظاهراً بالا بودن پیشنهاد مالی این بازیکن موجب عقب‌نشینی باشگاه استقلال شده است. به موازات آن نیز صحبت از جذب یک مهاجم اروپایی بود اما در نهایت باشگاه استقلال اعلام کرده که تا نقل و انتقالات زمستانی که فرصت مطلوب‌تری برای جذب بازیکن جدید است، قصد ندارد در راستای جذب بازیکنان جدید اقدامی انجام دهد.

به این ترتیب باید پرونده جذب بازیکن جدید از سوی باشگاه استقلال را بست و تا آن زمان که یارگیران باشگاه استقلال اقداماتی در این راستا انجام می‌دهند، منتظر بود. البته یکی از دلایلی که در حال حاضر دست و پای مدیران استقلال را برای جذب بازیکن جدید بسته، شرایط مالی است و مدیران نتوانسته‌اند منابع مناسبی را برای خرید بازیکن مورد نظر تأمین کند. در حال حاضر استقلال با یک مربی خارجی و دو بازیکن خارجی طرف قرارداد است که مجموع دستمزدی که باید به این افراد داده شود، بالغ بر یک میلیون دلار است که معادل ریالی‌اش نزدیک به 27 میلیارد تومان خواهد شد که عدد قابل توجهی است.

با این حال مدیران استقلال سعی دارند در هفته‌های باقی مانده تا شروع نقل و انتقالات زمستانی اقداماتی را در این راستا انجام دهند تا گزینه مناسب جذب شود. باید دید که نتیجه تلاش باشگاه استقلال چه خواهد شد و آیا مقدمات جذب سومین خارجی فراهم می‌شود یا خیر؟!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها