کد خبر : 70168

منع تمرین از سوی فرهاد مجیدی تنبیه انضباطی بازیکن استقلال یا سرماخوردگی؟

منع تمرین از سوی فرهاد مجیدی تنبیه انضباطی بازیکن استقلال یا سرماخوردگی؟

« مجیدی به بابک مرادی اجازه تمرین کردن نداد.» این خبری بود که روز گذشته توسط یکی از رسانه ها منتشر شد.

به گزارش ایران ورزشی، استقلال دوباره در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر مساوی کرد تا آلومینیوم اراک همچنان صدر جدول بماند به این ترتیب حاشیه کم کم خودش را به تیم استقلال نزدیک کرد. بعد از مصاحبه تند و تیزی که فرهاد مجیدی علیه قضاوت فغانی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی انجام داد، نوبت به بابک مرادی رسید که توسط سرمربی استقلال از این تیم حذف شود.

 در حالی که بابک مرادی روز گذشته سرتمرین استقلال حاضر شد تا در کنار آبی پوشان تمرین کند، فرهاد اجازه تمرین به او نداد. به همین دلیل بعضی از رسانه ها این رفتار مجیدی با مرادی را به حساب تنبیه انضباطی گذاشتند،اما مدتی  بعداز انتشار این خبر گفته شد که مرادی به شدت سرماخورده است و برای اینکه حضور این بازیکن باعث شیوع این بیماری نشود، مجیدی خواسته  تمرین را ترک کند. 

فعلا روایت های مختلفی در خصوص این رفتار مجیدی با مرادی مطرح شده است و شاید در روزهای آتی مشخص شود که اصل ماجرا چه بوده است. استقلال در چهار هفته ابتدایی لیگ در سکوت خبری به کار خود ادامه داد، اما همین که استقلال صدر جدول را از دست داد و به نتیجه تساوی رسید حرف و حدیث ها دوباره به سراغ این تیم آمده است. 

استقلال طی سالهای گذشته از همین حاشیه ها ضربه خورد و نتوانست به قهرمانی برسد، اگر این تیم بتواند در سکوت خبری به کار خود ادامه دهد می تواند به دور از شتابزدگی و هیجان کاذب خودش را برای بازی های لیگ آماده کند، این یکی از بزرگترین رمزهای موفقیت برای رسیدن به هدفی است که استقلال سالیان سال از رسیدن به آن ناکام مانده است.

 استقلال در هفته ششم مسابقات لیگ برتر میهمان تیم گل گهر سیرجان است، حریفی که سرمربی آن امیر قلعه نویی است و این مربی در فصول گذشته نشان داده  که تیم هایی می سازد که حریف سرسختی برای تیم های بزرگ به حساب می آیند و استقلال برای اینکه در هفته ششم از سد این تیم بگذرد به طور حتم روز سختی را پشت سر می گذارد

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها