کد خبر : 70154

گل زدن به استقلال خوشحالم می کند

گل زدن به استقلال خوشحالم می کند

هافبک تیم آلومینیوم اراک درمورد دیدار برابر نفت مسجد سلیمان و نتایج موفق این تیم با هدایت رسول خطیبی صحبت کرد.

به گزارش خبرورزشی، اسماعیل شریفات درخصوص برتری برابر نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: تیم نفت از نظر من یک تیم قوی و محکمی است که در نیمه اول ما را غافلگیر کردند. ما آنالیز خیلی خوبی داشتیم ولی تیم واقعا قدرتمندی بودند که خیلی هم ما را اذیت کردند.

شریفات درمورد گل لحظه آخری که مقابل نفت به ثمر رساند، گفت: از همان‌جایی که توپ مقابلم افتاد ترجیح داد که همان ضربه را برگردانم به کنج دروازه بزنم. خوشبختانه توپ به پایم چسبید و خیلی خوشحالم که تلاش بچه‌ها به این گل تبدیل شد. خیلی خوشحالم که بچه‌های تیم را خوشحال کردم و مجموعه ایرالکو با این پیروزی دلشان شاد شد.

او ادامه داد: شادی پس از گل من نشان داد که بچه‌ها چه اندازه با هم یکدل هستند و یک خاصی هستیم. تا به اینجای کار خوب پیش رفتیم و امیدوارم همین روزهای موفق را ادامه بدهیم چون ما چیزی که به سختی به دست آوردیم را به راحتی از دست نمی‌دهیم.

بازیکن تیم آلومینیوم اراک درباره فرم امسال تیم آلومینیوم اضافه کرد: سال گذشته خیلی از ناهماهنگی‌ها وجود داشت و سال اولی بود که در لیگ حضور داشتیم اما امسال تیمی که کنار هم حضور داریم با هواداران و مدیران فوتبالی قطعا آلومینیوم یکی از قطب‌های فوتبال ایران می‌شود. با جوانانی که در این تیم حضور دارند مطمئنا چندین سال دیگر مثل سپاهان، فولاد، خوزستان و ذوب آهن، آلومینیوم هم یکی ازتیم‌های خارج از تهران خواهد بود که نگاه خیلی از فوتبال دوستان را به خود جلب می‌کند.

شریفات درباره صدرنشینی تیم آلومینیوم بالاتر از تیم‌های مدعی لیگ برتر گفت: صدرنشینی برای ما لذت خیلی خاصی دارید آن هم زمانی که شما بالاتر از تیم‌هایی باشید که مخارجی کلانی داشته‌اند و برای قهرمانی تلاش می‌کنند. خیلی خوشحالم که آلومینیوم اراک را انتخاب کردم و آن را با هیچ تیمی عوض نمی‌کنم. 

او درمورد خوشحالی بعد از گلش برابر نفت که سابقه برتن کردن پیراهن آن را هم در کارنامه داشت، گفت: بله، من خوشحالی کردم چون خیلی زیاد به تیم آلومینیوم علاقه دارم. از این پس برابر هر تیمی اگر قسمت شود که گلزنی کنم خوشحالی می‌کنم. برایم فرقی هم ندارد که استقلال باشد یا فولاد و پیکان تهران و شاهین بوشهر. من در این تیم‌ها بازی کردم ولی در اراک فوتبالم دوباره زنده شده است و مردم هم خیلی به من لطف دارند. 

شریفات درباره همکاری با رسول خطیبی اضافه کرد: در فوتبال وقتی در سرازیری هستید انتظار می‌رود که کسی دست شما را بگیرد ولی هیچکدام از تیم‌هایی که انتظار داشتم دستم را نگرفتند. از این پس هم چون فوتبال در اراک زنده شده و در پست تخصصی خودم بازی می‌کنم، از رسول خطیبی ممنونم و تیم آلومینیوم زمانی دستم را گرفتند که به آن احتیاج داشتم. من هر کاری برای موفقیت این تیم می‌کنم و به هیچ تیمی توجه نمی‌کنم چون اینجا خیلی به من لطف کردند.

بازیکن آلومینیوم در پایان با اشاره به بازگشت طرفداران به ورزشگاه‌ها گفت: مسلما تماشاگران در اراک خیلی پرشورتر از برخی از شهرها می‌توانند باشند و این خبر خوبی برای ماست که حمایت آنها را در ورزشگاه داشته باشیم. تماشاگران اراک واقعا فوتبالی هستند و از آنها خواهش دارم که در بازگشت به سکوها از آنها انرژی مثبت دریافت کنیم. درست است که تماشاگران انتظار برد دارند ولی در این بازی دیدید که ما در دقیقه ۹۰ گلزنی کردیم و به همین دلیل می‌گویم که صبور باشند چون ما برای خوشحالی آنها تا دقیقه ۹۰ می‌جنگیم و پا پس نمی‌کشیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها