کد خبر : 70115

پاس گل اسکوچیچ به گل محمدی

پاس گل اسکوچیچ به گل محمدی

تعطیلی مسابقات لیگ برتر به خاطر ۲ بازی تیم ملی برابر لبنان و سوریه ناخواسته به سود برخی تیم‌های باشگاهی از جمله پرسپولیس شد!

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل محمدی گرچه گلایه‌هایی از برنامه ریزی سازمان لیگ پس از دو دیدار اخیر تیم ملی مقابل لبنان و سوریه داشته است اما در نشست خبری خود گفت: از تعطیلات لیگ خوب استفاده کردیم و یک بازی دوستانه هم داشتیم و آماده یک بازی خوب در شروع مجدد لیگ هستیم.

دلیل اصلی این صحبت یحیی گل محمدی فرصتی بود که تعطیلی لیگ برتر در اختیار سرمربی و کادر فنی پرسپولیس گذاشت.

سرخپوشان تهرانی در فرصت به وجود آمده توانستند بازی با دفاع سه نفره را تمرین کنند. پرسپولیس در نیمه اول دیدار با گل گهر سیرجان فقط با سیستم ۳-۴-۳ بازی کرده و با توجه به ناهماهنگی بازیکنان و کمبود وقت برای جا انداختن این روش جدید، با نظر یحیی گل محمدی در نیمه دوم تغییر سیستم داد.

تعطیلی مسابقات لیگ برتر و فرصت ۱۳-۱۲ روزه باعث شد پرسپولیسی‌ها تمرینات تاکتیکی خوبی را برای استفاده از سیستم جدید ۳-۴-۳ داشته باشند.

یحیی گل محمدی در تمرینات، بازی‌های درون تیمی و دیدار تدارکاتی مقابل پدیده مشهد از این سیستم و دفاع سه نفره استفاده کرد تا روش جدید در ذهن بازیکنانش جا بیفتد.

بنابراین می‌توان گفت دراگان اسکوچیچ و تیم ملی ایران ناخواسته به تیم پرسپولیس و یحیی گل محمدی کمک کردند با سیستم جدید تمرین کند.

البته از طرف دیگر غیبت میلاد سرلک، مهدی ترابی و وحید امیری سه ملی پوش پرسپولیس به دلیل حضور در اردوی تیم ملی، سه بازیکن اصلی و فیکس را از تمرینات این تیم برای بازی با سیستم جدید دور کرد.

به عبارت بهتر حدود ۳۰ درصد ترکیب اصلی پرسپولیس هنوز نتوانسته اند با سیستم جدید ۳-۴-۳ یحیی گل محمدی تمرین کنند و یکی از نگرانی‌های این مربی پیش از دیدار با مس رفسنجان مربوط به همین مسئله بوده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها