کد خبر : 70081

فرهاد مجیدی: برای شماره یک استقلال صبور باشید

فرهاد مجیدی: برای شماره یک استقلال صبور باشید

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد در برخی از زمین‌ها نمی‌شود فوتبال بازی کرد و سازمان لیگ نسبت به این موضوع بی‌تفاوت است.

به گزارش خبرورزشی، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: هدف ما در بازی فردا کسب سه امتیاز است، اما می دانیم برای رسیدن به هدف‌مان بازی سختی پیش رو داریم. امیدوارم هم ما و هم تیم نساجی یک بازی زیبا را به تماشا بگذاریم.

وی درباره اینکه صدرنشینی استقلال هواداران را امیدوار کرده است و چقدر فکر می‌کند این صدرنشینی را تا کسب قهرمانی ادامه بدهند، گفت: شرایط تیم و تمرینات در دو هفته گذشته، کادر فنی را بیشتر از قبل امیدوار کرده است. بچه‌ها همه با انگیزه تمرین می‌کنند و شرایط بسیار خوبی داریم. ما حتی برای انتخاب ۲۰ بازیکن دچار مشکل هستیم، چون همه در یک سطح هستند. درباره صدرنشینی که گفتید، هنوز اتفاقی رخ نداده است و باید در ادامه راه تمام تمرکزمان را حفظ کنیم. امیدوارم بتوانیم با تلاش بچه‌ها نتایج خوبی را برای هواداران استقلال رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره تقابل تیمش با نساجی و اینکه تیم حریف از نداشتن زمین مناسب گلایه‌مند است، اظهار داشت: شخصاً به تیم نساجی علاقه دارم، چون این تیم برای شهر و مردم خوب قائمشهر است که سرزمین پدری من محسوب می‌شود. علاقه خاصی به این تیم دارم. جا دارد از مرحوم دست‌نشان هم یادی کنم. تا جایی که به یاد دارم با پسرعموهایم در کودکی به استادیوم نساجی می‌رفتم و بازی‌های این تیم را می‌دیدم. در جریان شرایط و مشکلات نساجی نیستم، اما آنها در مجموع تیم خوبی هستند و بازی‌های این تیم را نگاه کردیم. در مورد زمین هم در بازی قبلی گفتم، زمینی که ما در آن بازی کردیم، اصلاً شرایط یک مسابقه فوتبال را نداشت. سازمان لیگ نسبت به این مسئله بی‌تفاوت است، اما در آن زمین اصلاً نمی‌شد فوتبال بازی کرد. امیدوارم مسئولان به این مسئله توجه کنند و زمین‌هایی را انتخاب کنند که شرایط بازی داشته باشد.

مجیدی با بیان اینکه تیمش برای بازی با نساجی محروم و مصدومی ندارد و فقط وریا غفوری را به دلیل سرماخوردگی در اختیار نخواهند داشت، درباره اینکه از کدام دروازه‌بان مقابل نساجی استفاده خواهد کرد، گفت: درباره اینکه دروازه‌بان اول تیم ما چه کسی خواهد بود، اجازه بدهید فردا مشخص شود. ما اکنون رضایی، مظاهری و حسینی را داریم که هر سه نفر از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ ما هستند و هر کدام که شرایط تمرینی بهتری داشته باشد، از او استفاده می‌کنیم.

وی درباره عملکرد تیم ملی و اینکه تیم ملی با دراگان اسکوچیچ در آستانه صعود به جام جهانی قرار گرفته و این شرایط را چطور می‌بیند، اظهار داشت: شرایط تیم ملی خیلی خوب است و من بازی‌های تیم ملی را کامل نگاه کردم. تیم شرایط خوبی دارد، بازیکنان خوبی داریم و اسکوچیچ هم نتایج بسیار خوبی گرفته است. آن چیزی که اکنون باید انجام شود، الان باید از تیم ملی و سرمربی‌اش حمایت شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد مسئله تبلیغات محیطی نیز اظهار بی اطلاعی کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها