کد خبر : 69982

من پیراهن طارمی را نخواستم

من پیراهن طارمی را نخواستم

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: طارمی اسطوره تیم ملی فوتبال ایران است و امیدوارم هرچه زودتر دوباره به جایگاه خودش در تیم ملی برگردد.

به گزارش خبرورزشی، اللهیار صیادمنش در دقایق پایانی دیدار تیم‌های ملی فوتبال لبنان و ایران به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان به میدان رفت. این بازیکن که در حال حاضر عضو باشگاه زوریا لوهانسک در اوکراین است در هنگام ورود به زمین با پیراهن شماره ۹ که در همه این مدت بر تن مهدی ‌طارمی بود وارد زمین شد.

ظاهرا این بازیکن علاقه زیادی به شماره ۹ دارد چون در تیم های پایه فوتبال ایران در رده نوجوانان و جوانان نیز همواره با پیراهن شماره ۹ در ترکیب تیم ایران به میدان رفته و در حال حاضر نیز با شماره ۹۰ که ترکیبی از عدد ۹ و صفر است برای زوریا بازی می کند. همین موضوع این شائبه را بوجود آورد که صیادمنش خودش خواسته است لباس مهدی را در نبود او بپوشد و همین امر گویا ناراحتی طارمی را در برداشته است..

اللهیار صیادمنش در گفت و گو با خبر ورزشی درباره دلیل پوشیدن شماره ۹ در دیدار با لبنان و مصاف مقابل سوریه اظهاراتی را مطرح کرده است:

پس از مدت‌ها به تیم ملی دعوت شدی و به میدان هم رفتی؟

بله. خوشحالم که توانستم نظر سرمربی تیم‌ ملی را جلب کنم و در این اردو در جمع بازیکنان تیم ملی حضور داشته باشم.

این هفته ها در لیگ برتر اوکراین و لیگ اروپا خوب گل می زنی ولی چرا در بازی با لبنان برای دقایق کمی در ترکیب تیم ملی قرار گرفتی؟

این تصمیم کادر فنی بود و من تابع نظر آنها هستم. آقای اسکوچیچ دستوراتی قبل از ورود به من دادند که باید آنها را در زمین اجرا می کردم. خیلی خوشحال شدم که در پایان توانستیم لبنان را شکست بدهیم. چون قطعاً اگر این ۳ امتیاز را نمی گرفتیم تا حدی تیم‌مان تحت فشار قرار می گرفت.

خیلی ها منتظر باخت تیم ایران بودند. خودت چه فکری می کردی؟

بله شرایط طوری بود که اینگونه به نظر می رسید ولی من مطمئن بودم که برنده زمین را ترک می کنیم. یک برد استثنایی بود که شنیدم خیلی از مردم ایران بابت این پیروزی خوشحال شده بودند.

من پیراهن طارمی را نخواستم/ امیدوارم مهدی برگردد و باز هم گل بزند/ خوشحالم که شکست لبنان باعث شادی ایرانی‌ها شد

چرا شماره ۹ را پوشیده بودی؛ مگر این شماره پیراهن مهدی طارمی نبود؟

این شماره از سوی کادر فنی به من داده شد و من درخواست پوشیدنش را ندادم. ظاهراً بر اساس قوانین AFC بازیکنان باید براساس تعداد نفرات تیم ملی شماره های خود را انتخاب کنند. مثلاً من نمی توانستم در این بازی شماره ۸۸ یا ۹۹ یا هر شماره دیگری را غیر از آنچه AFC در نظر گرفته بود بر تن کنم.

پوشیدن پیراهن طارمی چه حسی داشت؟

من قبلا هم با این شماره زیاد بازی کرده بودم ولی خب مهدی طارمی اسطوره حال حاضر فوتبال ایران است که البته جایش در این اردو حسابی خالی است. امیدوارم آقا مهدی هر چه زودتر به جمع بازیکنان تیم ملی برگردد و باز هم برای کشورمان گلزنی کند.

برای مصاف مقابل سوریه آماده هستید؟

بله؛ ما در این مدت بعد از بازی با لبنان تمرینات منظمی روی تاکتیک تیمی سوریه داشتیم و کادر فنی درباره ریز مسائل تاکتیکی این دیدار با همه بازیکنان تمرین کرده اند. انشاءالله این بازی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم تا جمع امتیازاتمان برای قطعی شدن صعود به جام جهانی بیشتر شود.

در این دیدار در ترکیب اصلی بازی می کنی؟

اصلاً از این موضوع خبر ندارم ولی با تمام وجود آمادگی دارم تا اگر در ترکیب اصلی یا به عنوان بازیکن ذخیره به زمین رفتم با همه وجودم برای موفقیت تیم ملی تلاش کنم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها