کد خبر : 69974

طارمی با عذرخواهی به تیم ملی بر می گردد؟

طارمی با عذرخواهی به تیم ملی بر می گردد؟

صحبتهای دیروز حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد که اختلاف یا سوتفاهم به وجود آمده بین سرمربی و مهاجم تیم ملی برطرف شده و طارمی مشکلی برای همراهی تیم ملی در بازیهای بهمن ماه نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، دیروز این خبر به گوش خبرنگار فوتبالی رسید که بعد از غیبت طارمی جلوی لبنان و سوریه، پالس‌های مثبتی بین او و اسکوچیچ رد و بدل شده  و دیگر مشکلی برای دعوت از مهاجم پورتو به تیم ملی وجود نخواهد داشت.

این وسط هنوز اخبار غیررسمی درباره ماجرای طارمی و اسکوچیچ به گوش می‌رسد. دیروز این خبر مطرح شد که سرمربی تیم ملی مشکلی با بازگشت مهاجم تاثیرگذار تیمش ندارد منتهی اعلام کرده طارمی باید به صورت رسمی عذرخواهی کند.

این خبر در حالی منتشر شده که پایگاه خبری فوتبالی در گزارشی که 8 روز قبل منتشر کرده بود، از قول یک منبع موثق اعلام کرد که نزدیکان تیم ملی و فدراسیون فوتبال از مهاجم پورتو خواسته‌اند که در مصاحبه‌ای، درباره توئیت جنجالی‌اش توضیح بدهد تا سوتفاهم‌های به وجود آمده حل شود.

حتی بحث عذرخواهی طارمی از اسکوچیچ هم مطرح شده که طبیعتا مهاجم تیم ملی هیچکدام از این موارد را قبول نکرده تا سرمربی تیم ملی تصمیم بگیرد او را به اردو دعوت نکند.

حالا باید منتظر ماند و دید که ماجرای طارمی به چه شکلی حل خواهد شد و آیا قرار است او با عذرخواهی و مواردی از این دست به تیم ملی برگردد یا داستان او به شکل دیگری ختم به خیر خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها